Natuurlijk van zodra ik die tekst in dat veld inbreng en "enter" tik krijg ik steeds diverse opmerkingen, zelfs indien ik begin met "'s te plaatsen ... ( "hier wordt eeen operator verrwacht" of "duide ene tabel aan".
Kan er mij iemand op weg helpen om die foutmeldingen te vermijden ?
Question
VWin
Hallo,
ik tracht een veld (tekst) in te stellen met een xml-tekst.
Een eerste startdeeltje ( als voorbeeld, deel van een gehele tekst met uiteraard nog te wijzigen eigen fmp-veldinhoud...) luidt als volgt:
<?xml version="1.0"?>
<Invoice xmlns:cac="urn:oasis:names:specification:ubl:schema:xsd:CommonAggregateComponents-2" xmlns:cbc="urn:oasis:names:specification:ubl:schema:xsd:CommonBasicComponents-2" xmlns="urn:oasis:names:specification:ubl:schema:xsd:Invoice-2">
<cbc:CustomizationID>urn:cen.eu:en16931:2017#compliant#urn:fdc:peppol.eu:2017:poacc:billing:3.0</cbc:CustomizationID>
<cbc:ProfileID>urn:fdc:peppol.eu:2017:poacc:billing:01:1.0</cbc:ProfileID>
<cbc:ID>100-2025</cbc:ID>
<cbc:IssueDate>2025-09-02</cbc:IssueDate>
<cbc:DueDate>2025-10-02</cbc:DueDate>
<cbc:InvoiceTypeCode>380</cbc:InvoiceTypeCode>
Natuurlijk van zodra ik die tekst in dat veld inbreng en "enter" tik krijg ik steeds diverse opmerkingen, zelfs indien ik begin met "'s te plaatsen ... ( "hier wordt eeen operator verrwacht" of "duide ene tabel aan".
Kan er mij iemand op weg helpen om die foutmeldingen te vermijden ?
PS: inderdaad... heeft met peppol te maken
14 answers to this question
Recommended Posts