Tony Posted October 16 Posted October 16 Vroeger kon men met CONTROL C alle velden uit 1 record (current record) naar een excel bijvoorbeeld kopiëren. Als men dit deed met CONTROL SHIFT C, had je alle records (records being browsed) mee... Vandaag merk ik dat dit in bepaalde van mijn filemaker bestanden nog wél lukt en in andere niet. Geen idee waarom wel / waar niet ? Quote
0 Banach Posted October 18 Posted October 18 Werken de scriptstappen die dit doen wél? Hoe zit dat in een schoon aangemaakt bestand? Kan het met beveiliging van gegevens te maken hebben? Of met het account waarmee je inlogt? Quote
0 bigbadwolf Posted October 19 Posted October 19 Kan het zijn dat je custom menu’s gebruikt? Zo ja, dan kunnen die ervoor zorgen dat bepaalde menu-items niet meer (helemaal) beschikbaar zijn op die lay-outs waar de menu’s van toepassing zijn. Quote
Question
Tony
Vroeger kon men met CONTROL C alle velden uit 1 record (current record) naar een excel bijvoorbeeld kopiëren.
Als men dit deed met CONTROL SHIFT C, had je alle records (records being browsed) mee...
Vandaag merk ik dat dit in bepaalde van mijn filemaker bestanden nog wél lukt en in andere niet. Geen idee waarom wel / waar niet ?
2 answers to this question
Recommended Posts