Roger Posted January 23 Posted January 23 🎶 Oh, the sky, it always grows and the lights, they never fade There's magic in the air, I can feel it everywhere But the green and the blue come between me and you Ben ik een zeikerd als ik zeg dat ik dat groen in versie 22 niks vind? 🤢 Quote
bigbadwolf Posted January 26 Posted January 26 Niet echt… ik vind het hele icoon niet aansprekend… Quote
Roger Posted Wednesday at 08:36 AM Author Posted Wednesday at 08:36 AM Ik doelde met name op de buttons etc. in dialogs en beheervensters. Ik vraag me echter af of dit wel in FM geregeld wordt en niet in MacOS, die had ik namelijk ook opgewaardeerd (naar Sequoia) en ik zie in sommige andere apps nu ook meer groen. Maar ach het begint al te wennen en wat me ook opvalt is dat applicaties niet meer worden afgesloten als FM de verbinding probeert te herstellen. Dat is een grote verbetering! Quote
Banach Posted Wednesday at 10:03 AM Posted Wednesday at 10:03 AM Zover ik kan zien heeft exact dezelfde versie onder Ventura blauwe knoppen en onder Tahoe groene knoppen. Ditzelfde zie ik ook bij b.v. Excel en Word. Het heeft dus iets te maken met de systeemversie of wellicht het platform, Intel of Apple Silicon. Quote
bigbadwolf Posted Wednesday at 10:10 AM Posted Wednesday at 10:10 AM Ik moet sowieso nog wennen aan de nieuwe knoppen van 22. Kan niet zeggen dat ik het een verbetering vind. Quote
Recommended Posts