se7en Posted January 27 Posted January 27 Is het nog mogelijk om een Filemaker Pro (10-pack) + Filemaker server te kopen met onbeperkte licentie . Mag zelfs een FM 19 zijn. Quote
0 bigbadwolf Posted January 27 Posted January 27 (edited) 41 minutes ago, se7en said: Is het nog mogelijk om een Filemaker Pro (10-pack) + Filemaker server te kopen met onbeperkte licentie . Mag zelfs een FM 19 zijn. Voor zover ik weet kun je gewoon een ‘gewone’ licentie aanschaffen die na 1 jaar geen (automatisch) recht meer geeft op de laatste versie. Je hoeft dus niet persé een Annual Licence te nemen. Edited January 27 by bigbadwolf Quote
0 se7en Posted January 27 Author Posted January 27 Ik had een officiële versie van Filemaker (FMS en FMP tem december 2025) maar nu ik geen bedrijf meer heb wil ik deze gebruiken voor particulier gebruik. Updates hoef ik niet. Maar helaas krijg ik steeds de melding dat ik een nieuwe moet aankopen. Quote
0 bigbadwolf Posted January 27 Posted January 27 Had je dan een ‘Annual’ licence? Zo niet kun je gewoon in de instellingen uitzetten dat je geen bericht hoeft te hebben over nieuwe versies. Als je een Annual had dan stopt hij er op zeker moment gewoon mee… Had je een On-premise dan maakt dat niet uit, dan kun je hem blijven gebruiken (maar dan zou ik wel de update-melding uitzetten). Quote
0 bigbadwolf Posted January 28 Posted January 28 (edited) Zo te zien heb je een Annual licence (= abonnement), en die is inderdaad in december verlopen. Als je verder wilt zul je een nieuwe moeten aanschaffen… helaas. Edited January 28 by bigbadwolf Quote
Question
se7en
Is het nog mogelijk om een Filemaker Pro (10-pack) + Filemaker server te kopen met onbeperkte licentie . Mag zelfs een FM 19 zijn.
6 answers to this question
Recommended Posts