Ik heb in meerdere scripts dat ik foutafvanging aan heb staan en dan een zoekopdracht uitvoer om te kijken of een record bestaat. Als deze niet bestaat dan maak ik deze aan. Opzich werkt dat allemaal prima, maar zodra je de log-files wil nakijken staat dit er vol mee en dat is niet wenselijk.
Hebben jullie nog tips en tricks om dit te voorkomen?
Question
MarcAlmelo
Goedemiddag allen,
Ik heb in meerdere scripts dat ik foutafvanging aan heb staan en dan een zoekopdracht uitvoer om te kijken of een record bestaat. Als deze niet bestaat dan maak ik deze aan. Opzich werkt dat allemaal prima, maar zodra je de log-files wil nakijken staat dit er vol mee en dat is niet wenselijk.
Hebben jullie nog tips en tricks om dit te voorkomen?
2 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.