Sanne Posted October 8, 2004 Posted October 8, 2004 (edited) Waneer? Zaterdag 13 november 2004 Waar? Eindhoven - Nederland, Tourslaan 33 (zie routekaart) Hoe laat? 13:00 uur (zaal open om 12:00 uur) Waarom? uh ... Wie? Het is leuk om van te voren te weten wie er wel of niet kan komen, zodat we ons kunnen verheugen op de ontmoeting of verdrieten om het wegblijven Dus: plaats je aan- of afmelding hieronder! Wat gaan we doen? Wie is zo dapper om voor de aanwezigen enige amusement te verzorgen? Vertel, vertel, we zijn benieuwd. Zie ook: http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=1470 - 4de Clarify confituursessie van AvD http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=1718 - 4de Clarify Confituursessie - de aankondiging, van Rony -------------------- Aanwezig - tot nu toe bekend - zijn: - Sanne - Frank ter Braak - Rony Rabijns - CyberChicken - Jw - AvD - Joris Aarts - Murtje - Rmw - Theo1 en Theo2 (tellen voor één) - Miltenb - Dr Flash - Pieter - Terstege - Pieter Claerhout - Jan Poos Amusement - tot nu toe bekend - wordt geleverd door: - Jw: over FileMaker 7 - Murtje: Dansje - Pieter: van FMP 2 naar 3 naar 4 naar 5 naar 7 - Pieter Claerhout: PyFileMaker: Python data en FileMaker 6 -------------------- Huishoudelijke mededelingen: • Meenemen van vloeibare of vaste versnaperingen wordt op prijs gesteld • Bar met koffie en thee is aanwezig, ter kleine vergoeding ook non-alcoholische dranken • Geen verplichte kosten, maar bijdragen zijn welkom • Route: http://www.spidernet.nl/~de_liggende_hollander/Fotomap/routekaart.gif -------------------- Foto's vorige keren: http://www.pbase.com/dannydv/jam2003/ - Foto's van Danny http://www.xs4all.nl/~svadb/fotoalbum/2econfrituursessie/ - Foto's van Sanne http://www.xs4all.nl/~svadb/fotoalbum/3econfrituursessie/ - Foto's van Sanne Edited June 3, 2005 by Guest
JeanWM Posted October 8, 2004 Posted October 8, 2004 ... maar geef iedereen mijn Mex groeten..... ... en als een mogelijkheid bestaat een (technische) compilatie te verkrijgen....
jw Posted October 10, 2004 Posted October 10, 2004 ja, ik kom ook. ik wil best iets vertellen over mijn ervaring / gebruik / benmadering van fm7
Koen Van Hulle Posted October 10, 2004 Posted October 10, 2004 Ook ik zal er zijn. En zet mij ook maar op het lijstje om een of ander dansje te komen doen Koen
Sanne Posted October 11, 2004 Author Posted October 11, 2004 En zet mij ook maar op het lijstje om een of ander dansje te komen doen Heel fijn, dat is in elk geval iets om mij zeer op te verheugen, Koen Mag ik een verzoekje doen? Ik lees regelmatig vragen over ODBC-koppelingen. Bijvoorbeeld met MS Word of MS Excel. Zou jij het aanwezige publiek kunnen verlichten met enige handige tips en truuks? Of zou je advies meer richting XML gaan, en zou je daar wat mee kunnen jongleren?
Koen Van Hulle Posted October 11, 2004 Posted October 11, 2004 Ik ga zien hoever ik een opstelling kan meedoen en of ik tijd heb om ondertussen in de 7 met deze technologie te spelen. Anderst toon ik wel enkele programmeer technieken in FM7 onder het motto "hoe maak ik van mijn relatiediagram geen mesthoop" Koen
rmw Posted October 11, 2004 Posted October 11, 2004 Schrijf mij ook maar bij. Valt er nog te poolen vanuit Almere? rmw
Sanne Posted October 17, 2004 Author Posted October 17, 2004 Anders toon ik wel enkele programmeer technieken in FM7 onder het motto "hoe maak ik van mijn relatiediagram geen mesthoop" Ga je het teleporteren of "beamen" van de ene tabelweergave naar de andere nog eens uitleggen? En is dat uit dezelfde serie als: "hoe houd ik een gaziljoen aantal layouts in bedwang" en "waar laat ik kwadriljoen scripts" ?
Koen Van Hulle Posted October 17, 2004 Posted October 17, 2004 Dat ga ik zeker tonen. Misschien bouwen we gewoon een paar dingen van scratch. we zien wel waar we uitkomen. Ideeen zijn welkom. Koen
Pieter Posted October 18, 2004 Posted October 18, 2004 Ik zou er weer graag bij willen zijn Mogelijk dat ik wat resultaten kan laten zien van het omzetten van een database naar FM7 waar ik 10 jaar geleden in FM2 of FM3 meebegonnen ben en via FM4 en FM5.5 verder heb ontwikkeld (en ook intensief gebruikt).
AvD Posted October 20, 2004 Posted October 20, 2004 Ik zou er weer graag bij willen zijnMogelijk dat ik wat resultaten kan laten zien van het omzetten van een database naar FM7 waar ik 10 jaar geleden in FM2 of FM3 meebegonnen ben en via FM4 en FM5.5 verder heb ontwikkeld (en ook intensief gebruikt). Uitstekend idee!
pclaerhout Posted October 23, 2004 Posted October 23, 2004 Je mag mij ook op de lijst van aanwezigen zetten. Pieter Claerhout is de naam Als jullie willen kan ik wel een demotje geven van de Python module PyFileMaker die ik gemaakt hebt waarmee je via Python data uit een FileMaker 6 database kan bewerken. pieter
Sanne Posted October 23, 2004 Author Posted October 23, 2004 Als jullie willen kan ik wel een demotje geven van de Python module PyFileMaker die ik gemaakt hebt Heel fijn, Pieter. Misschien zou je daarbij een ietwat algemener inzicht in werken met FileMaker en XML/XSLT kunnen geven?
pclaerhout Posted October 23, 2004 Posted October 23, 2004 XML kan ik je wel wat over zeggen, maar voor XSL ga ik nog een beetje moeten studeren. Zal wel iets in elkaar steken, no problem. PS: mijn digitaal kiekjestoestel zal ook van de partij zijn... pieter
Sanne Posted October 23, 2004 Author Posted October 23, 2004 mijn digitaal kiekjestoestel zal ook van de partij zijn... Je Canon is van harte welkom, Pieter. Als je die gele eend maar thuis laat!
pclaerhout Posted October 23, 2004 Posted October 23, 2004 Wat jammer nou, ik heb nog kleinere modelletje hoor pieter
Sanne Posted October 31, 2004 Author Posted October 31, 2004 Het organiserend committee heeft even de koppen bij elkaar gestoken. We hebben ontdekt dat *bijna* alles wat ons hartje begeerd aanwezig is of zal zijn: beamer, scherm, soep, brood en brownies. Het enige wat we nog wel kunnen gebruiken, wanneer men toegang tot internet op prijs stelt, is een hubje en netwerkkabels. Er is een internetaansluiting aanwezig, maar deze is een flink aantal meters van de presentatie-tafel. Dus: graaf in je spulletjes en kijk of je nog een leuk hubje of een lekker lange kabel kan meenemen? Als er tenminste nog ruimte in je tas is, want je neemt toch ook wat lekkers om te eten of drinken mee?
Rony Rabijns Posted November 1, 2004 Posted November 1, 2004 Het enige wat we nog wel kunnen gebruiken, wanneer men toegang tot internet op prijs stelt, is een hubje en netwerkkabels. Is een draadloos netwerk ook een optie ? Ik heb nog een Airport Extreme staan die in mijn tas past ... !
Recommended Posts