Jump to content
  • 0

probleem met subtotaal in een portaal

HenkT

Question

Wie kan mij helpen!!!!!!!!

Ik wil een portaal aanmaken met ± 120 regels waarin ik kolommen met prijzen laat optellen.

Als ik het wil printen past dat natuurlijk niet op 1 A4 (30 regels krijg ik op 1 A4), dus dat moet op meerdere velletjes A4, dus ik wil onderaan een subtotaal krijgen met de kreet "transporteren ervoor en op de volgende pagina moet hij beginnen met getransporteerd en de bedragen die onderaan pag. 1 staan en dat moet hij doen met zoveel pag. als nodig is, want soms zijn alle regels gevuld en misschien moet ik het bestand in de toekomst wel uitbreiden naar 200 regels.

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
... het afdrukken van de betreffende regels vanuit het gerelateerde tabel/bestand te laten plaatsvinden

Dat is verstandiger, voorkomt veel problemen, workarounds en ellende. En bovenal is de oplossing die je dan bedenkt, hoe dan ook dynamisch wat betreft het aantal regels.

ik heb het ook al geprobeerd in een gerelateerd bestand, maar daar kom ik ook niet uit i.v.m. tekst "transporteren en getransporteerd" en de bedragen die onderaan staan op het volgende blad bovenaan komen te staan

• 0
ik heb het ook al geprobeerd in een gerelateerd bestand, maar daar kom ik ook niet uit i.v.m. tekst "transporteren en getransporteerd" en de bedragen die onderaan staan op het volgende blad bovenaan komen te staan

Heb je je al eens verdiept in de layoutgedeeltes : subsummary, grand summary, ... ?

Bekijk ook ineens het veldtype résumé ... want die ga je ook nodig hebben.