In de nu geconverteerde DBase naar FMP7, wil (heb) ik de files, bijvoorbeeld de offertes aan de betreffende klant in een containerveld bewaren en eventueel muteren
So far so good.
Hoe zit het dan met het begruik van FMp 7 in het netwerk?
Krijgt die ander de betreffende files ook te zien en kan die persoon die file dan ook openen?
En hoe kun je ze definitief in je DBase zetten en daarna ook weer openen?
Ik heb de september Tip wel gelezen, maar snap niet hoe het is te gebruiken.
Dynamisch en statisch? Betekent dat het file in de statische globaal bijft opgeslagen? En hoe kan ik het daarna openen?
Ik heb bij de Plugins van Troi (Troi-File-Plug-in3.0.2) wel iets gevonden, maar dat lijkt me heel erg ingewikkeld als ik de gebruiksaanwijzing lees.
Question
Stamp
In de nu geconverteerde DBase naar FMP7, wil (heb) ik de files, bijvoorbeeld de offertes aan de betreffende klant in een containerveld bewaren en eventueel muteren
So far so good.
Hoe zit het dan met het begruik van FMp 7 in het netwerk?
Krijgt die ander de betreffende files ook te zien en kan die persoon die file dan ook openen?
En hoe kun je ze definitief in je DBase zetten en daarna ook weer openen?
Ik heb de september Tip wel gelezen, maar snap niet hoe het is te gebruiken.
Dynamisch en statisch? Betekent dat het file in de statische globaal bijft opgeslagen? En hoe kan ik het daarna openen?
Ik heb bij de Plugins van Troi (Troi-File-Plug-in3.0.2) wel iets gevonden, maar dat lijkt me heel erg ingewikkeld als ik de gebruiksaanwijzing lees.
Weet iemand hier meer van?
alvast bedankt,
Stamp
8 answers to this question
Recommended Posts