Organeduc Posted October 26, 2004 Share Posted October 26, 2004 En dan neem ik nu eens het voortouw. Ik ben wellicht in de gelegenheid om een sessie te organiseren. Om redenen in de private sfeer, heb ik de sessies tot nu toe niet kunnen bijwonen. Wel heb ik ooit eens aangegeven noch maar een klein beginnertje te zijn. Als ik nu de confituur voor deze sessie verzorg, durf ik misschien wat gemakkelijker ook in de toekomst enige domme vragen te stellen. Vertel me nu niet, dat er geen domme vragen bestaan, want ik zit lang genoeg in het onderwijs om te weten dat ze wel degelijk echt bestaan, maar dat je ze als onderwijsgevende zo nooit moet noemen. Gelukkig zitten er verder geen onderwijsgevenden in dit forum, waardoor we de zaken bij man en paard kunnen noemen. Er is echter een aantal zaken waar ik wat duidelijkheid over zou willen hebben. Zoals jullie weten woon ik in Hengelo. Dat ligt niet Centraal tussen België en Nederland, maar daar ietwat uit de buurt. Is dat bezwaarlijk, of moet altijd iedereen reizen behalve degene die wat meer in het midden van ons taalgebied wonen? Nu hebben de mensen in het noorden daar wat meer voordeel bij, een andere keer de mensen uit het zuiden. Lijkt me wel zo eerlijk. Wat heb ik te bieden: Een zaal, beamers, een ruimte waar we wat zouden kunnen eten, een verzorgd diner en andere maaltijden, die door studenten van onze horecaopleidingen tegen relatief geringe kosten verzorgd zouden kunnen worden, eventueel een excursie door historische industriegebouwen in Hengelo en wellicht kan ik tegemoet komen aan andere ideeën die leven bij de potentiële bezoekers van dit forum. Mijn voorstel is om deze confituursessie eind mei, begin juni 2005 te organiseren. Dat heeft te maken met het weer en omdat het dan al wat warmer wordt, kan er misschien goedkoop gekampeerd worden. Overigens zijn er in Hengelo enkele goede hotels, van middenklasse tot hogere segment. Misschien is er ook nog wel ergens een soort van jeugdherberg af te huren, maar dan zouden we wel vlot moeten kunnen beslissen en dan zou er een duidelijke vorm van commitment moeten worden afgesproken. Kortom een hoop vragen! Schiet maar eens op deze voorstellen. Overigens, mijn baas is nog volstrekt niet op de hoogte van dit voorstel en ik durf niet voor 100% zeker te zeggen dat hij er ook aan mee zal werken. Ik kan hem echter pas voorstellen doen, als ik iets meer weet van gegadigden en bereidwilligen. Ik zie jullie reacties wel en zal kijken of ik er iets en wat ik er mee kan doen. Hartelijke groet. Quote Link to comment
rmw Posted October 26, 2004 Share Posted October 26, 2004 Geweldig aanbod! Maar op basis van het onderstaande http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=1988 zal het wel de 5e worden. rmw Quote Link to comment
Organeduc Posted October 26, 2004 Author Share Posted October 26, 2004 Natuurlijk!!! Ik heb me vergist. Excuus, Misschien kan de admin het onderwerp even veranderen in "4de Clarify confituursessie"? Ik weet eigenlijk niet of ik zo'n vraag hier kan stellen, maar mij lijkt het antwoord erop een hoop verwarring te voorkomen. Quote Link to comment
Sanne Posted October 26, 2004 Share Posted October 26, 2004 Misschien kan de admin het onderwerp even veranderen in "4de Clarify confituursessie"? Heb je zelf geen knopje "Aanpassen" in je eerste post? En overigens: je onderwerp is al "4de Clarify confituursessie". Quote Link to comment
Organeduc Posted October 26, 2004 Author Share Posted October 26, 2004 Grrrrrrrrrrrr! Gelukkig heb ik een goed berichtje naar de admin gestuurd waarin ik hem gevraagd heb het onderwerp te willen veranderen in "5-de Clarify confituursessie". Echt waar!!!! Bedankt Sanne voor je opletten. Quote Link to comment
Sanne Posted October 26, 2004 Share Posted October 26, 2004 Bedankt Sanne voor je opletten. Je mag me ook bedanken voor het veranderen: voor dat soort dingetjes hoef je de Admin niet lastig te vallen, hoor. Wij van het groen gekleurde huishoudelijk personeel kunnen je hiermee ook van dienst zijn. Sterker nog: ik heb het even getest, maar je had het ook prima zelf kunnen doen. Rechtsboven bij je posting zit de knop "Aanpassen", Organeduc. Daarmee kun je ook de titel van een posting aanpassen. Maar het is vooral handig om allerlei spel- en taalfouten uit je posting te halen, zoals ongetwijfeld vele bezoekers al hebben ontdekt (hoewel nog niet zoveel als sommige van ons zouden willen ). Quote Link to comment
JeanWM Posted October 26, 2004 Share Posted October 26, 2004 Gelukkig zitten er verder geen onderwijsgevenden in dit forum, ah nee ¿¿¿¿¿??????? Quote Link to comment
Recommended Posts