JeanWM Posted November 23, 2004 Share Posted November 23, 2004 Ik heb enkele bestanden van 1997, gemaakt in, ik denk, DB IV. Geen probleem om de *.dbf gegevens in FM te krijgen. Er zijn nu enkele bestanden met de .NSX extentie.... Voor ik alles om zeep help, heeft iemend een idee wat, en hoe deze gegevens in FM te krijgen ? TX Quote Link to comment
0 jw Posted November 23, 2004 Share Posted November 23, 2004 nooit van gehoord, of het moet NIKS betekenen. welkom terug op het forum, e zal het vast gemist hebben, maar sorry, ik kan je eigenlijk niet helpen. Quote Link to comment
0 JeanWM Posted November 23, 2004 Author Share Posted November 23, 2004 In mijn bestandje van +/- 17000¨extenties staan er maar 3 NSX tussen, en die trekken op 'niks' dat ik nu nodig heb.... Ook de tikketikketikke van André helpt mij niet verder.... Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted November 24, 2004 Share Posted November 24, 2004 Er zijn nu enkele bestanden met de .NSX extentie.... Ik meen me te herinneren dat het indexen zijn. Zo ja, heb je die dan wel nodig ... Quote Link to comment
0 JeanWM Posted November 24, 2004 Author Share Posted November 24, 2004 Tx Rony. Wat ik nu heb is een copy van alle bestanden, indertijd gemaakt. Wat ze 'vergeten' zijn is een backup van DB....en een zoektocht op heel de univ was 'vruchteloos'. De .dbf bestandjes hebben alleen gegevens -> veldwaarden. Wat ik probeer te vinden zijn de 'formules' van de velden. Met een oude 'Manual del usario', waar meer dan helft ontbreekt, kan ik mij bepaalde voorstellingen maken van wat het 'zou kunnen' zijn.... Ik dacht (lees hoop) dat er misschien wat meer in de .NSX bestandjes zou staan.... Heb geprobeerd ze met alle mogelijke programma's te openen, maar krijg steeds onleesbare gibberish.... Zal eens met hex waarden proberen.... Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted November 24, 2004 Share Posted November 24, 2004 helpt dit misschien : http://filext.com/detaillist.php?extdetail=NSX Quote Link to comment
0 JeanWM Posted November 24, 2004 Author Share Posted November 24, 2004 Been there, done that(compare with own db) , have it (no difference), no further use Tx Rony Quote Link to comment
Question
JeanWM
Ik heb enkele bestanden van 1997, gemaakt in, ik denk, DB IV.
Geen probleem om de *.dbf gegevens in FM te krijgen.
Er zijn nu enkele bestanden met de .NSX extentie....
Voor ik alles om zeep help, heeft iemend een idee wat, en hoe deze gegevens in FM te krijgen ?
TX
6 answers to this question
Recommended Posts