livio Posted November 30, 2004 Share Posted November 30, 2004 Aangezien RSS zo "hot" aant worden is zou het een goeie zaak zijn mocht dit forum ook een RSS feed willen aanbieden ... Tip voor de moderator : http://www.phpbb.com/phpBB/viewtopic.php?t=75316 Quote Link to comment
Peter Wagemans Posted December 12, 2004 Share Posted December 12, 2004 Ja het is een goed idee, ik heb het een paar maanden geleden al aan Dreeke belooft. Dit weekend heb ik me echter zot gezocht op accenten in posts, dus het zal voor het volgende weekend zijn. Die RSS feed komt er, nog even geduld. En bedankt voor de tip Livio. Quote Link to comment
Peter Wagemans Posted December 12, 2004 Share Posted December 12, 2004 De patch was zo simpel dat het al werkt. Steek 'm misschien in het nieuws forum zodra jullie het getest hebben. Ik heb even een korte test gedaan, en buiten dat ik zag dat het FileMaker Café een verkeerd accent had (ja, je geraakt misvormd zo'n dag), ziet alles er OK uit. Quote Link to comment
Peter Wagemans Posted December 12, 2004 Share Posted December 12, 2004 euh... ff vergeten: http://www.clarify.net/rss.php Quote Link to comment
livio Posted December 12, 2004 Author Share Posted December 12, 2004 thanks ... werkt perfect ! Quote Link to comment
Rony Rabijns Posted December 13, 2004 Share Posted December 13, 2004 Peter, U bent te goed. Quote Link to comment
hbrendel Posted December 13, 2004 Share Posted December 13, 2004 thanks ... werkt perfect ! Bij mij niet! Quote Link to comment
AvD Posted December 13, 2004 Share Posted December 13, 2004 thanks ... werkt perfect ! Bij mij niet! Hier werkt alles naar behoren, weliswaar met Jyte. Quote Link to comment
Peter Wagemans Posted February 6, 2005 Share Posted February 6, 2005 Op URL http://www.clarify.net/rss2.php heb ik een patch gedaan van de php code, zodat volgende zaken beter zijn: - de is verhuist naar het - de eveneens - de bevat nu de naam van het forum, die is uit de weg In mijn PulpFiction RSS reader ziet alles er nu veel beter uit. Een andere URL, ik wil niet dat mensen plotseling problemen krijgen op de huidige URL. Quote Link to comment
Peter Wagemans Posted February 6, 2005 Share Posted February 6, 2005 Gezien er sommige dagen meer dan 30 posts op het forum verschijnen, heb ik de default op 50 items gezet. Het is echter mogelijk om tot 350 posts te gaan door "?c=n" aan je RSS URL toe te voegen, waarbij n het aantal posts dat je wil ophalen. Als je news reader meerdere malen per dag checkt, kan je het proces ook versnellen door "c" minder dan 50 toe te wijzen. Hij stond vroeger op 15. Quote Link to comment
Peter Wagemans Posted May 15, 2005 Share Posted May 15, 2005 Verbetering: voor wie OS X Tiger met Safari gebruikt is het RSS icoontje zichtbaar. Deze verwijst naar de "rss3.php" code, die ik al een tijdje in test heb, zonder dat op het forum te verkondigen. Deze verbeterde versie ligt dichter bij de RSS 2.0 standaard. RSS 2.0 vereist dat de email adressen van de auteurs in de berichten staan, en daar wijk ik wat af, want ik volg de profiel instellingen natuurlijk. Quote Link to comment
Recommended Posts