derk Posted November 1, 2002 Posted November 1, 2002 gegroet u allen, een vraagje? geeft fmpro 6.0 v3 unlimited gerelateerde containervelden weer in de browser? heb er een probleempje mee, kan wel in de techinfo db iets vinden rond dit thema, maar dat gaat over 5 in xml? dank derk Quote
0 Peter Wagemans Posted November 13, 2002 Posted November 13, 2002 Ha die Derk. Buiten dat het waarschijnlijk weeral een bug is (dacht dat ik deze al een keer tegen gekomen heb), deze kan je simpel oplossen. Maak een calculatieveldje aan in je tabel dat naar het gerelateerde containerveld refereert, en gebruikt dat veld in de plaats. Als je met een portal met beelden, dan kan je bovenstaande truukje niet gebruiken. Je kan echter [FMP-inlineAction] gebruiken ipv [FMP-portal]. Quote
0 derk Posted November 14, 2002 Author Posted November 14, 2002 Ha die Derk.Buiten dat het waarschijnlijk weeral een bug is (dacht dat ik deze al een keer tegen gekomen heb), deze kan je simpel oplossen. Maak een calculatieveldje aan in je tabel dat naar het gerelateerde containerveld refereert, en gebruikt dat veld in de plaats. Als je met een portal met beelden, dan kan je bovenstaande truukje niet gebruiken. Je kan echter [FMP-inlineAction] gebruiken ipv [FMP-portal]. nee, ik heb er maar 1, ga het proberen PS wat een leuk forum! derk Quote
Question
derk
gegroet u allen,
een vraagje?
geeft fmpro 6.0 v3 unlimited gerelateerde containervelden weer in de browser?
heb er een probleempje mee, kan wel in de techinfo db iets vinden rond dit thema, maar dat gaat over 5 in xml?
dank derk
2 answers to this question
Recommended Posts