sandermichelsen Posted December 18, 2004 Share Posted December 18, 2004 Hallo, Ik heb een aantal verschillende filemaker bestanden. Nou is mijn vraag of het ook mogelijk is om in 1 x in alle bestanden tegelijk te zoeken i.p.v. ieder document apart? Quote Link to comment
0 AvD Posted December 18, 2004 Share Posted December 18, 2004 Ja, dat kan, en zelfs op verschillende manieren. Maar er is iets anders dat me niet positief voorkomt: als je gelijkaardige info of data gaat zoeken in verschillende files of tables, dan is er iets mis met je analyse en je database-structuur. Lees er de normalisatieregels maar eens op na (ze staan in het documentatiegedeelte). Quote Link to comment
0 Sanne Posted December 18, 2004 Share Posted December 18, 2004 Nou is mijn vraag of het ook mogelijk is om in 1 x in alle bestanden tegelijk te zoeken i.p.v. ieder document apart? Ja, dat kan, maar je zult het moeten scripten. Heb je wel eens een script gemaakt? En weten hoe je met globale velden en relaties werkt, is ook wel handig. Heb je dat wel eens gedaan? Quote Link to comment
Question
sandermichelsen
Hallo,
Ik heb een aantal verschillende filemaker bestanden. Nou is mijn vraag of het ook mogelijk is om in 1 x in alle bestanden tegelijk te zoeken i.p.v. ieder document apart?
2 answers to this question
Recommended Posts