Flurk Posted December 19, 2004 Share Posted December 19, 2004 Dag iedereen, Ik heb een rapport aangemaakt met résume en subrésume gedeelten. Dit rapport wordt aangestuurd via een script. Ales werkt zoals ik het wil. Mijn vraag is nu, hoe kan ik een rapport maken van een deel van de records, d.w.z. van een gevonden reeks. (filemker 5.5 op mac) Bedankt voor de reacties Groeten van Flurk Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted December 19, 2004 Share Posted December 19, 2004 Eerst een zoek doen, op die manier creëer je een gevonden reeks, dan je script oproepen en je hebt wat je wil. Als er geen Show All Records of een Perform Find in je script staan ... anders was je eerste zoek een maat voor niets. Quote Link to comment
0 Flurk Posted December 19, 2004 Author Share Posted December 19, 2004 Bedankt, werkt perfect. Ik had iets mispeuterd vandaar mijn vraag. Flurk Quote Link to comment
Question
Flurk
Dag iedereen,
Ik heb een rapport aangemaakt met résume en subrésume gedeelten.
Dit rapport wordt aangestuurd via een script. Ales werkt zoals ik het wil.
Mijn vraag is nu, hoe kan ik een rapport maken van een deel van de records, d.w.z. van een gevonden reeks. (filemker 5.5 op mac)
Bedankt voor de reacties
Groeten van Flurk
2 answers to this question
Recommended Posts