Jump to content
  • 0

probleem met verschuiven afdrukken

superrick

Question

Met het bijgesloten systeem zit ik met een groot probleem. er bevinden zich in het bestand menners 2 layouts voor een print, layout nederlands en layout engels. Onder fm6 werkte het verschuiven perfect en kreeg ik mooie prints, onder fm 7 werkt het voor geen meter, er is aan het bestand niets veranderd. als ik verschuiven voor de onderste portal "horses" aan laat staan laat hij zelfs de hele portal niet zien????

Weet iemand raad, ik kom er niet meer uit, heb alles al geprobeerd.

databank fm7.zip

Edited by Guest

7 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Ronny, voor het gemak had ik hem even leeg gemaakt, iets te leeg. als je bij die 2e nu wel een paar paarden invult, dan zul je zien dat de vershuiving niet correct werkt. de eerste (chardon) heb ik er in laten zitten om te laten zien hoe het eigenlijk zou moet, bij hem gaat het goed omdat hij plenty wedstrijden heeft gereden

• 0

Helaas, Rick, het lijkt alsof je op - nog steeds - een verschuif-en-weergave-probleem van FileMaker 7 bent gestuit.

Die laat zich het best omschrijven als: "Gegevens uit een tweede portaal die zich op een layout op de tweede pagina bevindt, worden bij verschuiven naar omhoog, waardoor zij op de eerste pagina weergegeven zouden moeten worden, niet weergegeven."

Soortgelijke problemen hebben zich ook in FileMaker Pro 7.0v1 voorgedaan, en het is jammer dat het dus ook in v3 nog niet is opgelost.

Ik heb - ter verduidelijking - een testbestandje hierbij geplaatst, zodat mensen het effect voor zichzelf kunnen testen.

Dus: in preview-mode zal de inhoud van het tweede portaal niet te zien zijn.

Ik werk met FileMaker Pro 7.0v3 op een Mac OS X.

Kunnen meer mensen dit bevestigen?

GegevensTweedePortaal.thumb.gif.a8b59766fa59313f85fc022e87ad7e04.gif

PreviewSlidingPortals.fp7