eurotouring Posted January 4, 2005 Share Posted January 4, 2005 Eerst natuurlijk beste wensen voor iedereen op het forum en veel filemaker-genot. Ik heb de trial versie van change printer gedownload. Hoe stel ik nu deze plug in in. Bij bewerken - voorkeuren - toepassing plug-in komt deze plug in niet te voorschijn. Quote Link to comment
0 Sanne Posted January 4, 2005 Share Posted January 4, 2005 Zit er misschien een Lees Me of Read me bij? Of een handleiding? Quote Link to comment
0 eurotouring Posted January 4, 2005 Author Share Posted January 4, 2005 heb dus de download unzipped. Change my printer.exe laten runnen. Daar krijg ik dus de keuze om een bepaalde printer in te stellen. Maar hoe spreek ik nu deze file aan. Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted January 4, 2005 Share Posted January 4, 2005 Lees dit topic er maar eens op na. Het begint een beetje moeilijk en verwarrend, maar vanaf pagina 2 gaan we voluit. Quote Link to comment
Question
eurotouring
Eerst natuurlijk beste wensen voor iedereen op het forum en veel filemaker-genot.
Ik heb de trial versie van change printer gedownload.
Hoe stel ik nu deze plug in in.
Bij bewerken - voorkeuren - toepassing plug-in komt deze plug in niet te voorschijn.
3 answers to this question
Recommended Posts