fritzzz Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 Filemaker haalt bij mijn database voor 2005 de verkeerde weeknummers op. Hij ziet week 1 als week 2 enz. Ik denk dat het te maken heeft omdat 2004 53 weken heeft gehad. Weet iemand hoe dit opgelost kan worden? Thankzzz... Quote Link to comment
0 zorro Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 Ik dacht dat er al een topic over was. Als ik me goed herinner heeft het te maken ander referentie in Amerika. Ik dacht dat filemaker week één zag als de week van 1/1/2005. Bij ons is het de eerste week na 1/1/2005. Dus week één US = Week 53 Europa. Idem met dagen ( dag 1 = Zondag) Maar ik zou me kunnen vergissen. Ja kan het opzoek in vorige topics Mvg z Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted January 5, 2005 Share Posted January 5, 2005 check deze eens : http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=1815 Quote Link to comment
Question
fritzzz
Filemaker haalt bij mijn database voor 2005 de verkeerde weeknummers op. Hij ziet week 1 als week 2 enz. Ik denk dat het te maken heeft omdat 2004 53 weken heeft gehad.
Weet iemand hoe dit opgelost kan worden?
Thankzzz...
2 answers to this question
Recommended Posts