Peter Wagemans Posted January 18, 2005 Share Posted January 18, 2005 Probeerseltje. Ik vond het wel fijn om een keertje te proberen om de Clarify forum RSS feed rechtstreeks in te lezen in FileMaker Pro 7. Dat lukt met een one-liner in ScriptMaker en een XSLT bestandje dat ik op de FileMaker site vond. Het ding is helemaal niet uitgewerkt, en ik heb ook niet de intentie mijn pulpFiction in te ruilen voor een FileMaker toepassing. Ik vond het echter wat educatieve waarde bezitten, dus hops, het forum op. Dit dingetje werkt waarschijnlijk alleen maar met de Clarify RSS feed, of een RSS feed van een gelijkaardig phpbb forum. RSS Clarify.zip Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted January 19, 2005 Share Posted January 19, 2005 Nog eentje : Deze FM-file is te gebruiken voor "iedere" RSS-feed : http://www.fmpro.org/news/221913688708/ Quote Link to comment
Question
Peter Wagemans
Probeerseltje. Ik vond het wel fijn om een keertje te proberen om de Clarify forum RSS feed rechtstreeks in te lezen in FileMaker Pro 7.
Dat lukt met een one-liner in ScriptMaker en een XSLT bestandje dat ik op de FileMaker site vond.
Het ding is helemaal niet uitgewerkt, en ik heb ook niet de intentie mijn pulpFiction in te ruilen voor een FileMaker toepassing.
Ik vond het echter wat educatieve waarde bezitten, dus hops, het forum op.
Dit dingetje werkt waarschijnlijk alleen maar met de Clarify RSS feed, of een RSS feed van een gelijkaardig phpbb forum.
RSS Clarify.zip
1 answer to this question
Recommended Posts