Jump to content
  • 0

Ontwikkelen database voor faillissementsadministraties

Mike

Question

Kleine kans op succes, maar ik probeer het toch maar...

Ik ben bezig met het maken van een database waarin ik de administratie van faillissementen kan bijhouden (crediteuren, boedelrekening, algemene gegevens, verslagen, etc.). Dit ter vervanging van de bestaande commerciële software die naar mijn smaak niet voldoet.

Is er *heel toevallig* iemand met eenzelfde project bezig (of ken je iemand die...)?

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Het is niet zozeer één concrete vraag naar een technische oplossing. Veel technische kwesties kan ik dankzij dit forum oplossen.

Ik bedacht me alleen dat het zonde was als iemand anders het wiel ook aan het uitvinden zou zijn; kleine kans, maar wie weet. De vraag was dus meer om iemand te vinden die over de functionaliteit kan meedenken en die ook een stuk van de ontwikkeling zou kunnen overnemen. Ik maak de applicatie niet als professionele ontwikkelaar, maar omdat ik voor mijn dagelijks werk simpelweg een stuk gereedschap nodig heb dat er nog niet is. En laten ontwikkelen is geen optie, helaas.

PS: Rony, je hebt een aantal handig voorbeeldfiles op je site staan