HJK Posted February 4, 2005 Share Posted February 4, 2005 Hallo allen, adreslabels zijn voor allerlei landen verschillend opgemaakt. nl heeft volgorde: naam adres, adresnr postcode, plaats US heeft (geloof ik?): name address, addresnumber, state, city zipcode Heeft iemand dit al eens uitgezocht voor allerlei verschillende landen? en gecombineerd in een calculatie? Quote Link to comment
0 HJK Posted May 10, 2005 Author Share Posted May 10, 2005 Mag ik dit draadje nog een keer aandacht geven? Quote Link to comment
0 AvD Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Ja, dat mag je. Vreemd dat er niet op gereageerd werd. We hebben wel eens een calc gebruikt voor het onderscheid tussen Belgische en Amerikaanse adressen, gewoon gebaseerd op de land-ID. Niks bijzonders. Tegen welk probleem moeten we een remedie bedenken? Quote Link to comment
0 HJK Posted May 10, 2005 Author Share Posted May 10, 2005 Nou, ik ben op zoek naar de verschillende combinaties, schrijfwijzes van adreslabels tbv verschillende landen. Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted May 10, 2005 Share Posted May 10, 2005 Harjo, kijk hier eens : http://www.bin.be/NL/index.htm HTH Quote Link to comment
Question
HJK
Hallo allen,
adreslabels zijn voor allerlei landen verschillend opgemaakt.
nl heeft volgorde:
naam
adres, adresnr
postcode, plaats
US heeft (geloof ik?):
name
address, addresnumber,
state, city
zipcode
Heeft iemand dit al eens uitgezocht voor allerlei verschillende landen? en gecombineerd in een calculatie?
4 answers to this question
Recommended Posts