Annickvg Posted February 8, 2005 Share Posted February 8, 2005 Is het mogelijk om vanuit bijvoorbeeld mijn klantenfiche, een link te leggen met de offerte van die bepaalde klant? Die offerte is wel gemaakt in excel. Quote Link to comment
0 miltenb Posted February 8, 2005 Share Posted February 8, 2005 Wat wil je met de link ? Je zou in de tussentijd een link kunnen maken met de Troi File Plugin. Je kunt dan de bestanden aan filemaker koppelen en ook openen. Als je er data uit wilt plukken, zal je andere wegen moeten bewandelen. Eerst wat informatie is dan wel handig om te weten. Joost Quote Link to comment
0 AvD Posted February 8, 2005 Share Posted February 8, 2005 Mac of Win? Op Win kan je gebruik maken van een OLE-koppeling. Quote Link to comment
0 EricJ Posted February 11, 2005 Share Posted February 11, 2005 AVD schrijft: Op Win kan je gebruik maken van een OLE-koppeling. Interessante optie. Het Troi PlugIn verhaal is me bekent. Maar helaas ben ik niet in het bezit van deze PlugIn (voor windows). Dus zou ik graag wat meer uitleg willen hoe zo´n OLE koppeling te maken. Wie helpt? EricJ Quote Link to comment
0 AvD Posted February 11, 2005 Share Posted February 11, 2005 Dus zou ik graag wat meer uitleg willen hoe zo´n OLE koppeling te maken.Wie helpt? Container-veld maken. In Browse Mode rechtermuisklik. Insert Object [daar heb je al de O van Object en de I van ... Embedding (!)]. Dan aangeven dat je een link (dat was dus de L) wil en kiezen of je een miniatuurtje wil zien ofwel een pictogram. Daarna volstaat het om op het pictogram of het ikoontje te klikken om het bijbehorende programma (bijvoorbeeld Excel) op te starten binnen (!!!) FileMaker. --------------------------------------------------------- PS En dat kon de Mac dus niet Quote Link to comment
Question
Annickvg
Is het mogelijk om vanuit bijvoorbeeld mijn klantenfiche, een link te leggen met de offerte van die bepaalde klant? Die offerte is wel gemaakt in excel.
4 answers to this question
Recommended Posts