tifo Posted February 9, 2005 Share Posted February 9, 2005 Na de herinstallatie van mijn computer naar Win XP zijn er bepaalde lay-outs in FM 5 die ik niet meer kan afdrukken? Sommige werken perfect, andere willen totaal niet afdrukken. Een foutmelding krijg ik niet te zien .... Iemand enig idee? Quote Link to comment
0 AvD Posted February 9, 2005 Share Posted February 9, 2005 kan te maken hebben met de nieuw geïnstalleerde printerdrivers. Preview mode werkt normaal? Quote Link to comment
0 edc Posted February 9, 2005 Share Posted February 9, 2005 Ben je zeker dat er meer dan 0 records actief staan wanneer je die probleemlayouts afdrukt? Quote Link to comment
0 tifo Posted February 10, 2005 Author Share Posted February 10, 2005 De Preview mode werkt perfect. Ben ook zeker dat er records actief zijn. Het werkt enkel niet met Win XP, bij Win 2000 is er geen enkel probleem. Quote Link to comment
0 AvD Posted February 10, 2005 Share Posted February 10, 2005 Met printproblemen zit je natuurlijk pal in het hart van de FileMaker-zwakte(n). Ondoorgrondelijk en soms bijna voodoo ... Wat je voor hebt, is niet ongewoon: het komt meer voor. Ook hier gebeuren zo'n rare dingen. Troubleshooting is heel moeilijk vanop afstand en zonder concreet materiaal. Kan je het bestand bezorgen? Anders zal je met die lay-outs moeten gaan experimenteren. Er is hier zo pas een geval geweest: na verwijderen van enkele velden werd meteen de schuldige gevonden. Quote Link to comment
Question
tifo
Na de herinstallatie van mijn computer naar Win XP zijn er bepaalde lay-outs in FM 5 die ik niet meer kan afdrukken?
Sommige werken perfect, andere willen totaal niet afdrukken.
Een foutmelding krijg ik niet te zien ....
Iemand enig idee?
4 answers to this question
Recommended Posts