Jump to content
  • 0

tabelweergave

se7en

Question

14 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Selecteer de kolom voor de onzichtbare. Hou de shift toets ingedrukt en selecteer de kolom erna. Klik met de rechtermuisknop op één van de geselecteerd kolommen en selecteer "set column with..." Wijzig de voorgestelde breedte met minstens één pixel.

De onzichtbaar kolom komt nu opnieuw te voorschijn.

mvg,

edc

• 0
Selecteer de kolom voor de onzichtbare. Hou de shift toets ingedrukt en selecteer de kolom erna. Klik met de rechtermuisknop op één van de geselecteerd kolommen en selecteer "set column with..." Wijzig de voorgestelde breedte met minstens één pixel.

De onzichtbaar kolom komt nu opnieuw te voorschijn.

mvg,

edc

Helaas werkt dit niet. Ik weet niet welke verborgen zijn en waar ze verborgen zijn.

• 0
alvast bedankt.

is er ook een truck om alle velden ineens terug op een layout te plaatsen

Ja,

Maak een nieuwe layout en kies bvb "table view-layout".

Het volgende dialoogvenster zal je vragen welke velden je wil.

Je kies : "move all" en hip hip hip .... hoera !

Moeten ze op een andere layout, een bestaande ?

Ok, ga naar de nieuwe layout, selecteer alle velden, kopieer, ga naar de betreffende layout, en plak !

• 0

Daarom dat ik zei :

Moeten ze op een andere layout, een bestaande ?

Ok, ga naar de nieuwe layout, selecteer alle velden, kopieer, ga naar de betreffende layout, en plak !

In een tabelweergave maakt de volgorde of plaats op de layout niets uit met betrekking tot de tabelweergave. Zolang de velden maar in het hoofdgedeelte staan.

• 0

ik denk dat wij elkaar verkeerd begrijpen.

Als je in een tabel via een script iets wil wissen dan moet dat veld wel degelijk in die tabel zichtbaar zijn of ben ik verkeerd.

Dat is nu mijn probleem. Ik heb verschillende velden onzichtbaar gemaakt omdat ik testen wou uitvoeren.

Nu heb ik een probleempje en krijg ik er wat werk bij.