info1000 Posted March 12, 2005 Share Posted March 12, 2005 Ik wil graag een Global_ID waarde checken of deze al voorkomt in een portaal (veld CP_ID)? Zo niet dan kan deze worden toegevoegd aan de portaal! Is dit mogelijk? Quote Link to comment
0 JeanWM Posted March 12, 2005 Share Posted March 12, 2005 Maak een relatie tussen de velden en test deze. Afhankelijk van de boolean waarde kun je het vervolg bouwen. Quote Link to comment
0 info1000 Posted March 12, 2005 Author Share Posted March 12, 2005 Maak een relatie tussen de velden en test deze. Afhankelijk van de boolean waarde kun je het vervolg bouwen. Op welke wijze kan ik dan het vervolg bouwen? Quote Link to comment
0 JeanWM Posted March 12, 2005 Share Posted March 12, 2005 Je kunt het oa via een script doen, waar je de voorwaarden als basis neemt en afhankelijk van die waarden je script verder maakt. @if(waarde = x; doe x; anders y) Hier kun je verschillende operatoren gebruiken, and, or, xor, not enz., zowel in scripts als in berekeningen. Quote Link to comment
0 Peter Wagemans Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 Je bedoelt misschien iets anders. Zie bijgevoegd voorbeeldje. voorbeeldje.fp5 Quote Link to comment
0 JeanWM Posted March 16, 2005 Share Posted March 16, 2005 ...onder anderen, ...ook ...natuurlijk ...waarom niet Als je het geeft met bocalitos, krijgen ze de smaak te pakken Quote Link to comment
Question
info1000
Ik wil graag een Global_ID waarde checken of deze al voorkomt in een portaal (veld CP_ID)? Zo niet dan kan deze worden toegevoegd aan de portaal! Is dit mogelijk?
5 answers to this question
Recommended Posts