Jump to content
  • 0

FileMaker 7 Certified Developer

Sanne

Question

7 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Er zijn een 60-tal vragen, je hebt geloof ik 90 minuten de tijd. Het wordt in het Engels afgenomen. De vragen zijn alle multiple choice, maar meestal zijn er meerdere antwoorden mogelijk. Er zijn bijvoorbeeld 6 mogelijke antwoorden in multiple choice vorm, er wordt verteld dat er 3 goeie antwoorden zijn, en je moet ze alle drie aanduiden. Dan alleen is het goed. Het is geen gemakkelijk exaampke... :?

• 0

Nog suggesties over wat een goede voorbereiding zou kunnen zijn? Qua leesvoer? Is de blauwe ringband-klapper van Professional Training bijvoorbeeld een goede achtergrond?

Misschien ook een voorbeeld van een vraag? Wat zou ik mij er bij voor moeten stellen?

Is het in de trant van: "Hoeveel gelijktijdige gebruiker kunnen een database delen in een peer-to-peer situatie?" of "Wat is het aanbevolen cache-hit-percentage van een FMS7?" of moet ik aan een ander soort vragen denken? Bijvoorbeeld hoe de cache-flushing-routine werkt?

• 0

Hallo,

met de whitepapers kom je een heel eind.

Er zijn wel vragen over 'droge' productkennis maar er zijn ook heel wat inzichtelijke vragen. En het lastige is inderdaad om uit meerdere scenario's de foute te plukken.

O ja, er zijn ook 'electro'-vragen: link de juiste vraag aan het juiste antwoord.

• 0
O ja, er zijn ook 'electro'-vragen: link de juiste vraag aan het juiste antwoord.

Ik moet eerlijk bekennen: ik lag in een deuk toen ik die vragen zag! :D

Gelijk een puzzeltje, met je muis een blokje met antwoord naar het goede plekje slepen, waar ze dan een beetje magnetisch in sprongen. :D