johan Posted March 26, 2005 Share Posted March 26, 2005 Raar..... In één van mijn Filemaker 7 files komt mijn handcursor niet meer te voorschijn boven de knoppen. Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Quote Link to comment
0 AvD Posted March 26, 2005 Share Posted March 26, 2005 Je zit toch niet in Preview? Of heeft het iets te maken met access privileges? Al geprobeerd het handje opnieuw te definiëren voor minstens één button? Quote Link to comment
0 johan Posted March 26, 2005 Author Share Posted March 26, 2005 Een knop herprogrammeren haalt spijtig genoeg niks uit! Ik ben ingelogd met volledige toegang.... dus kan het ook niet zijn hé! Waarschijnlijk stomme vraag.... Maar wat bedoel je met Preview? Quote Link to comment
0 johan Posted March 26, 2005 Author Share Posted March 26, 2005 Niet te geloven.... ik heb niks speciaals gedaan en ineens marcheert het terug! Het spookt soms in een computer! Nu alleen nog hopen dat het probleem zich niet meer terug stelt. Quote Link to comment
0 AvD Posted March 26, 2005 Share Posted March 26, 2005 Je zat dus toch in preview... Quote Link to comment
Question
johan
Raar..... In één van mijn Filemaker 7 files komt mijn handcursor niet meer te voorschijn boven de knoppen. Wat kan hiervan de oorzaak zijn?
4 answers to this question
Recommended Posts