Jump to content
  • 0

Problemen op Windows

johan

Question

Ik heb al een tijdje een Filemaker Pro7-file op het net staan met IWP:

http://familie.masteluin.be/ met de bedoeling een stamboom op te maken van onze familie.

Alles werkte tot nog toe perfect. Ikzelf werk met Apple en met Apple-browsers als "Safari" en "Internet Explorer voor Apple" marcheert alles nu nog nog altijd perfect. Maar ...Een familielid dat met Windows werkt belde me gisteren dat ze geen gegevens meer kon doorsturen. Wat kan er aan de hand zijn dat het nog wel perfect gaat met Apple , maar niet meer met haar Windows-browser?

Ik geef jullie een account om het zelf ook eens uit te testen:

Accountnr: 91

Wachtwoord: Asr

Kunnen jullie bevestigen dat het niet marcheert met Windows?

Edited by Guest

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0

andere tip: je wordt waarschijnlijk buitengesmeten door filemaker omdat er iets mis gaat. Is er een inlog script? In de web publishing application log kan je waarschijnlijk terugvinden wat er exact gebeurt. Veel voorkomende fouten zijn oncompatible script stappen en te weinig rechten. (ik zeg dat omdat ik net even met Safari inlog en het evengoed mis gaat)

• 0

Inloggen geeft géén probleem. Inderdaad pas als je op die go knop klikt loopt het fout. Althans bij Windowsbrowsers. Want ik heb hier spijtig genoeg op mijn Apple nog steeds niet de fout kunnen reproduceren. Ook heel vervelend om ze dan te kunnen oplossen hé! De web application log geeft hier geen enkele error! En het script dat volgt op de go knop heeft volledige toegang (het vakje 'script uitvoeren met volledige toegangsprivileges' staat aangevinkt). Raar dat het bij U zelfs niet lukte op Safari. Het spookt echt!