Rony Rabijns Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 (edited) Filemaker 7 is intussen één jaar op de markt en ook binnen dit forum reeds goed ingeburgerd. "Tijd voor een Confituursessie" roepen we dan. We hebben reeds 4 succesvolle edities achter de rug. Twee maal in België - dank U Foemper - , twee maal in Nederland - dank U Frank -. Vandaar de vraag : waar en wanneer ? Weet je een leuke locatie ? Wanneer is de beste periode ? Gooi open die agenda's ... ------- Om iedereen warm te maken : http://www.pbase.com/dannydv/jam2003/ - Foto's van Danny http://www.xs4all.nl/~svadb/fotoalbum/2econfrituursessie/ - Foto's van Sanne http://www.xs4all.nl/~svadb/fotoalbum/3econfrituursessie/ - Foto's van Sanne http://www.xs4all.nl/~svadb/fotoalbum/4eclarify/ - Foto's van Sanne Edited March 30, 2005 by Guest Link to comment
JeanWM Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 Wij openen een nieuw studiecenter in september (als 'den baa' wilt volgen tenminste). Plaats genoeg, we hebben 5 conferentiezalen met alle apparatuur. ...maar de afstand zal wel een obstakel zijn zeker.... Link to comment
jw Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 (edited) ja, goed idee, het wordt weer hoog tijd. Ik wil wel weer wat vertellen over bijvoorbeeld over een scripts-filosofie in fm7. Ik wil wel weer eens naar het schone België en dan naar de Griek. datum, wel ik stel voor 28 mei of 4 juni. Edited April 1, 2005 by Guest Link to comment
AvD Posted March 31, 2005 Share Posted March 31, 2005 Voor het evenwicht in de geografie kunnen we inderdaad best nog eens iets in België doen. Alleen: waar precies? Het is al zolang geleden dat we nog eens iets gehoord hebben van onze allerbeste vriend aldaar. Link to comment
AvD Posted April 1, 2005 Share Posted April 1, 2005 Nog iets: een gemakkelijk bereikbare plaats met probleemloze parkeermogelijkheden... En... niet over de Antwerpse ring! Link to comment
AvD Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 Het is blijkbaar heel stil op dat vlak. Heeft misschien iets te maken met groepsdynamiek? Link to comment
Stef Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 Ik weet een goei zaaltje recht in het midden van de Belux. Plaats zat en Trappist van't vat. Link to comment
Rony Rabijns Posted April 12, 2005 Author Share Posted April 12, 2005 Bij U in de buurt Stef ? Link to comment
Stef Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 Jawel. Ik wil alleen nog maar fietsen en mijn conditie laat het afweten. 7 tapkranen in Raid 5, draaien wel op SQL. 't Is daar dat ik mijn dartspijltjes pik voor moeilijke systemen. Link to comment
zorro Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 't Is daar dat ik mijn dartspijltjes pik voor moeilijke systemen. Lijkt me aanlokkelijk. Z Link to comment
Rony Rabijns Posted April 12, 2005 Author Share Posted April 12, 2005 Ik weet een goei zaaltje recht in het midden van de Belux. Deze bedoel je dus : Den Leeuw Link to comment
Stef Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 Rony, ge zijt een googlewonder. Efkens serieus: er is een zaaltje voor 30 mensen, gratis als ge consumeert (onze Noorderburen zijn gewaarschuwd). Ook voor onzen AVD vlakbij, en zéér belangrijk: aan de goeie kant van den Aantwaarpse ring (het is een ramp deze keer). Maar er zijn natuurlijk tal van andere plaatsen, alwaarschijnlijk meer geschikt. Link to comment
Rony Rabijns Posted April 12, 2005 Author Share Posted April 12, 2005 Ik vind het een goed voorstel : dichtbij de/een snelweg, betaalbaar , mooie omgeving, centraal gelegen. Maar ... kan het en zo ja wanneer eventueel ? Wil jij tijdens het pijltjes-gooien eens informeren Stef ? Link to comment
Stef Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 Zal eens checken en overleggen met AVD, die kent er nog meer van dan ikzelf (zit ook regelmatig op dat terras). We hebben hier nog tal van geschikte zaken. Maar EEV: datum? Link to comment
Rony Rabijns Posted April 12, 2005 Author Share Posted April 12, 2005 Maar EEV: datum? Mei of juni (voor de zomervakantie lijkt me het best), bij voorkeur een zaterdag. Niet ? Link to comment
zorro Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 Mijn voorkeur zaterdag 18 of 25 juni. Z Link to comment
AvD Posted April 12, 2005 Share Posted April 12, 2005 We moeten toch ergens beginnen, dus nemen we maar als voorstel die 18de of die 25ste van Zorro. We zullen wel zien wat de reacties zijn. Daarna kunnen we een poll starten. Alleen zie ik het niet zo goed zitten om daar meteen een tien tot twintig auto's te parkeren rond die tijd. Zomertoerisme in Kasterlee, en een zaak zonder eigen parking, of vergis ik me? Link to comment
zorro Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 Alleen zie ik het niet zo goed zitten om daar meteen een tien tot twintig auto's te parkeren rond die tijd. Zomertoerisme in Kasterlee, en een zaak zonder eigen parking, of vergis ik me? Is er geen grootwarenhuis of sportcentrum met parkingmogelijkheden in de buurt? Z Link to comment
AvD Posted April 13, 2005 Share Posted April 13, 2005 Ja, er is een parking niet zo ver daar vandaan. Klopt! Link to comment
Organeduc Posted April 17, 2005 Share Posted April 17, 2005 Ik heb het even niet in de gaten gehad, dit onderwerp. Maar: Mijn aanbod van 26 okt 2004 kan ik nu intrekken? Jammer, ik zou graag een keer de gastheer geweest willen zijn. Link to comment
AvD Posted April 17, 2005 Share Posted April 17, 2005 @Organeduc Nee, zeker niet. Dit zijn nog maar de eerste "denksels". Niets staat vast, en alles kan nog. We zijn nog ver van witte rook, laat staan dat er al een kachel zou zijn. Hou je aanbod dus nog maar in beraad. Dank, nogmaals! Link to comment
jw Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 Mooie plek, kom graag naar het zuiden. Beide dagen zijn voor mij prima. We hebben dan wat kosten, en terecht. Vragen we dan 10 euro de man/vrouw om de bediening te vereenvoudigen en verrekenen we dan later? Link to comment
Stef Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 Gisteren een geschiktere locatie gevonden: www.hofterrielen.be Zaal tot 50 personen met diascherm in alle rust, gratis maar wel consumeren. Mogelijkheid tot buffet of BBQ achteraf. Ligt op 3km van autosnelweg Antwerpen-Eindhoven. AVD zal een poll starten. Link to comment
jw Posted April 18, 2005 Share Posted April 18, 2005 de lokatie ziet er chique uit, het wordt nog profi. Link to comment
Recommended Posts