Jump to content
  • 0

records ene tabel kopiëren naar records andere tabel

joser

Question

Hallo ,

kan iemand mij helpen hoe ik bepaalde records van de ene tabel kan kopieren naar records in een andere tabel.

ik verduidelijk ;

één tabel met 100 records met elk een id nummer staan op een layout in een portaal

hier worden er bv 7 aangevinkt (met een selektievakje)

met een knop zouden nu moeten in een andere tabel de 7 aangevinkte records gekopieerd worden ( in 7 nieuwe records). 8O

iemand een ideetje ?

MVG

Joser

7 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Ik denk dat hetgene je wilt bereiken veel eenvoudiger zou gaan mbv portalen. Dan kan je bv een portaal maken gebaseerd op de relatie vinken="ja" dus indien je de gewenste record hebt aangeklikt zal deze te voorschijnkomen in de andere portaal.

Dan heb je één portaal met alle records en het andere portaal met de aangevinkte records.

Mvg

Z

• 0

Een script is niets anders dan een aantal stappen die je zelf kunt maken automatiseren. (zeg het even gechargeerd) Wat je dus gewoon moet doen is dit eerst met de hand zelf doen.

Aantal selecteren naar andere tabel gaan en dan importeren. Als dit lukt moet je aan het script gaan werken.