filemakersmurf Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 Hoy, weet iemand een truuk "of een plugin" waarmee ik de context menus onderaan elk venster kan onzichtbaar maken ? Uitschakelen werkt met de FMsecure plugin, maar onzichtbaar maken niet. Quote Link to comment
0 filemakersmurf Posted April 10, 2005 Author Share Posted April 10, 2005 Kan in kiosk mode ook de desktop nog zichtbaar zijn in de achtergrond? Quote Link to comment
0 Peter Wagemans Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 Nee, maar er zijn wel oplossingen op Windows en Mac om te switchen naar de desktop, met een knopje op je FileMaker layout. Quote Link to comment
0 filemakersmurf Posted April 10, 2005 Author Share Posted April 10, 2005 hmm... Ik ben hier net de kiosk2win software aan het bekijken. Dit doet precies wat ik nodig heb. Wel nogal duur http://www.kiosk2win.com Quote Link to comment
0 Peter Wagemans Posted April 10, 2005 Share Posted April 10, 2005 alternatief: vraag een developer om het te "kiosken" als je er klaar mee bent. Is zo'n beetje als een architekt die ... BTW, FileMaker heeft een interessante promo lopen, je krijgt een developer versie als je geloof ik een VLA van 10 FileMakers koopt. Quote Link to comment
0 olivier Posted December 18, 2005 Share Posted December 18, 2005 Ik zou mijn filemaker-project graag standalone draaien zonder dat je ziet dat het in fm gemaakt is.... Heb ik het volgende goed begrepen ? - Om via de developer versie een Kiosk versie aan te maken moet er ingelogd worden met een beperkt account (kan de gebruiker van deze account dan nog records toevoegen of wijzigen ?) - de enige mogelijkheid om een standalone versie te maken met eigen window, zonder alle poespas van filemaker zelf errond bestaat enkel het programma kiosk2win (de anderen die hier in het forum vermeld staan disablen enkel de menus) bedankt voor de opheldering ! Quote Link to comment
Question
filemakersmurf
Hoy,
weet iemand een truuk "of een plugin" waarmee ik de context menus onderaan elk venster kan onzichtbaar maken ?
Uitschakelen werkt met de FMsecure plugin, maar onzichtbaar maken niet.
6 answers to this question
Recommended Posts