Ga naar inhoud

ISO Magazine - gratis abonnement!


Gido_

Aanbevolen berichten

"Dag Allemaal...!"

 

Dit is mijn eerste bericht in deze groep :oops: , volg wel al een hele tijd de Engelse nieuwsgroep en doorploegde de laatste maanden alle tip-sites, een passie U wellicht niet onbekend... Graag kom ik ook hier wat leren en helpen.

 

Voor ik hier enkele van mijn nog steeds resterende vragen wil stellen zou ik graag beginnen met een tip: ISO Magazine blijkt nog steeds gratis momenteel! Volg de instructies op deze pagina en een link wordt je toegestuurd waarop je het gehele magazine (60 issues) en alle techniek files in één ruk kan downloaden + één jaar gratis lidmaatschap. Geweldige prijs/kwaliteit nietwaar? :P

http://store.yahoo.com/isoproductions/isofilemakermagazine.html

 

Gezien het ook de bedoeling is om hier een vraag te stellen...: waren er misschien mensen die dit nog niet wisten...? :wink:

Link naar reactie

Dank je, Danny!

Ik besef juist dat ik best meteen wat bijhorende tips geef voor de mensen die dat pakket gaan downloaden (ca 26 MB).

Wat PC betreft: het blijkt op de site zelf (www.filemakermagazine.com) bij nieuwe issues de vreemde gewoonte te zijn dat zij 2x zijn gezipt. Eerst unzippen dus, .zip eraanplakken en opnieuw unzippen, dat kan je heel wat hoofdbrekers besparen 8)

Bij mij persoonlijk wil het importeren van Issue 64 niet echt lukken en je krijgt het vreemde resultaat er vervolgens niet onmiddellijk terug uit, voor zover ik mij daarmee bezighield. Beter het importeren eerst testen op een dubbeltje van de ISO browser dus, lijkt mij.

Verder heel veel plezier gegarandeerd!

Link naar reactie

Na aflopen van instructies op de eerst vermelde site zou je een mail moeten toekrijgen met download-URLs op, mogelijk duurt dat een paar uren in dit geval.

Ik vind het na zo'n supercadeau niet zo ethisch om de directe links te publiceren, je hebt dan trouwens ook geen eigen paswoord. Laat gerust weten als je 't nog niet hebt aangekregen in de loop van de dag, ik kan dan alsnog 'zien wat ik kan doen' :wink:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...