AvD Posted April 20, 2005 Share Posted April 20, 2005 (edited) SCHRIJF NU IN! De vijfde confituursessie zal plaats hebben in Kasterlee (gelegen in Labradonië, pardon België) op zaterdag 18 juni. De formule met de culinaire naverbranding van de vorige jaren kan nu ook herhaald worden, best met een voorinschrijving (zie lager). Samengevat : Waar : Hof Ter Rielen - Kasterlee Wanneer : zaterdag 18 juni Hoe laat : 13u00 SCHRIJF NU IN door gewoon op deze boodschap te antwoorden. Doen! Nu! Om de twijfelaars te overtuigen : http://www.pbase.com/dannydv/jam2003/ - Foto's van Danny http://www.xs4all.nl/~svadb/fotoalbum/2econfrituursessie/ - Foto's van Sanne http://www.xs4all.nl/~svadb/fotoalbum/3econfrituursessie/ - Foto's van Sanne http://www.xs4all.nl/~svadb/fotoalbum/4eclarify/ - Foto's van Sanne ------------------------------------------------------------------- Voorlopige agenda Sessie 1: Zorro: demonstratie van zijn databank. Sessie 2: Rony: Van oude technieken naar nieuwe verrassingen. Sessie 3: Peter: "Spelen met Peter". Sessie 4: RMW: scriptparameters : hoe je doorgeeft, uitleest, opbouwt, afbreekt en wat dies meer zij. Sessie 5: Arnoud : Extra functionaliteit voor FMP met AutoIt (Win only) Sessie 6: ------------------------------------------------------------------- Wie zal er zijn? Kijk hier! 1 Peter 2 Rony 3 Stef 4 AvD 5 Zorro 6 RMW 7 Pieter (en is naarstig op zoek naar carpoolers ... ) 8 Theo 9 Keessip 10 jw 11 Danndy 12+1 Joris Aarts 13 Marc Broers (wil voor taxi spelen - zie verder in dit topic) 14 Arnoud 15 Wim de Rijk 16 Yves 17 Jan Poos 18 Christien Krens 19 Sanne (jawel hoor) 20 Wim Everaerd 21 Dirk Aerens 22 Duckie ------------------------------------------------------------------- Samen aan tafel na de confituursessie! Zij die er vroeger bij waren, zowel bij de Griek als bij de Chinezen als in de Colmar, hebben het zich nooit beklaagd. Echt! Met een grote groep kunnen we natuurlijk niet overal zomaar binnenvallen, zeker niet op een zaterdagavond. Zonder al meteen met voorinschrijvingen te willen werken: wie doet er mee? Het kan een BBQ worden, maar alle mogelijkheden liggen nog open. Het voornaamste is dat we nog eens tof bij elkaar zitten, dat nieuwe gezichten kennis kunnen maken met bijna of volledig "versletenen", dat we aan networking kunnen doen en ga zo maar door. DIT IS EEN MUST! Moderators kunnen de lijst altijd aanvullen met mensen die zich hieronder in een reply inschrijven. DOEN DUS! Hier gaat de lijst (voor de culinaire samenzitting) : Uw inschrijving voor de naverbranding bevestigen, moet hier : http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=2618 1 AvD betaald 2 Stef 3 Rony betaald 4 jw betaald 5 Peter betaalt ter plaatse 6 Dannydv betaald 7 Marc Broers betaald 8 Arnoud betaald 9 Wim de Rijk betaald 10 Pieter betaald 11 rmw betaald 12 Jan Poos betaalt ter plaatse 13 Wim Everaerd betaalt ter plaatse 14 Dirk Aerens betaalt ter plaatse 15 Duckie betaalt ter plaatse Edited July 9, 2005 by Guest Link to comment
Rony Rabijns Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 Gaan we voor een hele dag of voor een namiddagsessie ? Link to comment
AvD Posted April 21, 2005 Author Share Posted April 21, 2005 Alle opties staan nog open: hele dag, halve dag, dag en nacht ... Alles zal afhangen van het aantal deelnemers en het aantal sessies. We moeten dus stilaan aan een programma gaan denken. Wie zegt toe om een sessie te doen? Link to comment
zorro Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 Wie zegt toe om een sessie te doen? Ik ben er zeker van dat mijn kennis te beperkt is om een presentatie te doen, ík zal jullie zeker niets bijleren, maar indien er een soort van postersessie is waar er demo's van eigen databasen kan getoond worden ben ik zeker kandidaat om "mijn" applicatie te laten tonen. Ik zou graag nieuwe ideeën opdoen. Mvg Z Link to comment
Rony Rabijns Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 ... ben ik zeker kandidaat om "mijn" applicatie te laten tonen. Is genoteerd ! Alvast bedankt Z. Link to comment
zorro Posted April 23, 2005 Share Posted April 23, 2005 Het is me wel te veel eer om een sessie aan mij te besteden. Aangezien het de eerste maal is dat ik kom , zou je me kunnen laten weten wat een sessie inhoud. Ik denk niet dat ik veel nieuws zal brengen qua scripting. Ter zijde Op 28/5/2005 is het voor mij onmogelijk om te komen,maar het ziet er goed uit voor 18/6. Mvg Z Link to comment
Rony Rabijns Posted April 23, 2005 Share Posted April 23, 2005 Het is me wel te veel eer om een sessie aan mij te besteden. Aangezien het de eerste maal is dat ik kom , zou je me kunnen laten weten wat een sessie inhoud. Ik denk niet dat ik veel nieuws zal brengen qua scripting. We bedoelen hiermee dat je iets kan vertellen over je applicatie. Bvb hoe ben je er aan begonnen, waarmee had je problemen, hoe heb je bepaalde dingen opgelost, cq "geworkaround", enz ... Hoe lang dat het duurt ? Dat zien we dan wel. We noteren hier op het forum de "gastsprekers" enkel maar om een idee te hebben van wat er staat te gebeuren. Ook de rangschikking is nietszeggend. Je hoeft niet de spits af te bijten Voor het overige zal die zaterdag zoals van oudsher een echte "jam"-sessie zijn. Link to comment
Rony Rabijns Posted April 24, 2005 Share Posted April 24, 2005 Ik heb hier nog een operationele applicatie liggen waarin verschillende technieken, tips en truuks verwerkt zitten. Misschien dat het interessant is om die te tonen. Het geeft een goed beeld wat nu met FM 7 kan, en hoe dat "vroeger" in 6 niet ging, of zweet bloed en tranen kostte. Ik hoor het wel ... Link to comment
AvD Posted April 24, 2005 Author Share Posted April 24, 2005 Prima. Als je er niks van hoort, dan zie je het tenminste (kijk maar hierboven). Link to comment
Peter Wagemans Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 Het hoeft ook niet constant serieus te zijn.. ik ben een freeware spelletje aan het bouwen in FileMaker, naar aanleiding van de café draad hierover. Als ik 5 minuutjes krijg, toon ik het even. Nee, geen damspel. Link to comment
Rony Rabijns Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 Als ik 5 minuutjes krijg, toon ik het even. Ge hebt het aan uw broek ! Link to comment
rmw Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 Als het 18 juni wordt (28 mei kan ik niet) wil ik wel wat opmerken over scriptparameters en hoe je doorgeeft, uitleest. opbouwt, afbreekt en wat dies meer zij. rmw Link to comment
Rony Rabijns Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 (28 mei kan ik niet) @ Stef, AvD : 28-05 ligt voor een aantal mensen moeilijk. Zullen we enkel verdergaan met 18-06 ? wil ik wel wat opmerken over scriptparameters en hoe je doorgeeft, uitleest. opbouwt, afbreekt en wat dies meer zij. is genoteerd Link to comment
Stef Posted April 25, 2005 Share Posted April 25, 2005 OK. Ik leg het morgenvroeg vast, hopelijk nog vrij. Zoniet zal het plaatshebben in Relaxclub Bij Rosse Rita, de gastvrouw speelt graag spellekes. Smeer u alvast maar in, Peter! Link to comment
AvD Posted April 25, 2005 Author Share Posted April 25, 2005 OK voor 18 juni. Dat van die Rosse Rita lijkt me anders ook wel iets. Link to comment
Peter Wagemans Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Stef, hoe dan ook, uw zuske brengt ge dus mee... Link to comment
Stef Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Nee, de dochter van de melkboer van mijn moeder! Link to comment
Pieter Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Ik kom ook graag, lichte voorkeur voor 28 mei. Indien er nog meer 'Hollanders van boven de rivieren' gaan en willen carpoolen dan hoor ik dat graag. Ik kom vanuit Arnhem (moet nog wel even kijken waar Kasterlee gelegen is) Link to comment
Rony Rabijns Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Ik kom ook graag, lichte voorkeur voor 28 mei.Indien er nog meer 'Hollanders van boven de rivieren' gaan en willen carpoolen dan hoor ik dat graag. Ik kom vanuit Arnhem (moet nog wel even kijken waar Kasterlee gelegen is) Pieter, de datum is vastgepind op 18-06. Schept dat een probleem voor jou ... ? Hopelijk niet. De weg naar Hof Ter Rielen .... zo seh Link to comment
Pieter Posted April 26, 2005 Share Posted April 26, 2005 Ik kom ook graag, lichte voorkeur Pieter, de datum is vastgepind op 18-06. Schept dat een probleem voor jou ... ? Hopelijk niet. De weg naar Hof Ter Rielen .... zo seh Sorry, had niet goed gelezen. 18 juni is ok Link to comment
keessip Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Luisteren, kijken en genieten. Dat is wat ik van de bijeenkomst voorstel. Een sessie organiseren is aan mij (nog) niet besteed. Wel zal ik een aantal van mijn FMPkunsten meenemen. Link to comment
Stef Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Hof ter Rielen ligt vast. We zitten wel samen met 40 dames met een upperdare party. Niemand toch bezwaar, hoop ik? Restaurant zien we achteraf wel, keuze genoeg. Link to comment
Jotie Posted April 27, 2005 Share Posted April 27, 2005 Hof ter Rielen ligt vast. We zitten wel samen met 40 dames met een upperdare party. Niemand toch bezwaar, hoop ik? Restaurant zien we achteraf wel, keuze genoeg. upperdare lijkt me wel interessanter dan tupperware http://www.erotiekonline.be/shop/homeparty.php Link to comment
Recommended Posts