Binnen mijn IWP applicatie loop ik tegen een probleem aan bij het verversen van pagina's. Wanneer je meerdere malen achtereen op refresh klikt, gaan er dingen mis bij de pagina opbouw. Velden verspringen, portals lopen over de complete pagina heen...
Mijn eigen database is niet publiekelijk bereikbaar, maar even zoeken op google naar een voorbeeld waarbij dit ook misgaat leverde het volgende resultaat:
Question
ober
Hallo,
Binnen mijn IWP applicatie loop ik tegen een probleem aan bij het verversen van pagina's. Wanneer je meerdere malen achtereen op refresh klikt, gaan er dingen mis bij de pagina opbouw. Velden verspringen, portals lopen over de complete pagina heen...
Mijn eigen database is niet publiekelijk bereikbaar, maar even zoeken op google naar een voorbeeld waarbij dit ook misgaat leverde het volgende resultaat:
http://131.111.244.18/fmi/iwp/cgi?-db=Clare%20Calendar&-loadframes
Dit is dus niet mijn IWP..
Maar wanneer je deze pagina opent in Internet Explorer, en een paar keer op F5 drukt, zul je zien wat ik bedoel.
Ook de "list" knop meermalen indrukken levert hetzelfde euvel.
Ik gebruik Windows XP SP2 met IE 6.0.
Zijn er meer mensen die hier tegenaan gelopen zijn, en zoja wat is de oplossing?
Mvg,
Huub
7 answers to this question
Recommended Posts