Jump to content
  • 0

Op zoek naar FileMaker UPG Licenties

Iwan

Question

Hallo,

Ik weet niet of dit het juiste forum-plekje is om deze vraag te stellen, maar here goes !

Ik ben op zoek naar twee licenties FileMaker Pro 6.0 Upgrade NL. Dit omdat volledige versies kopen te duur is, en ik te laat was om van de actie van Filemaker gebruik te maken (tot september 2004 in één keer upgraden naar 7).

Weet iemand een website waar deze licenties nog te koop zijn ? Ik heb al gegoogled maar kom niks verder.

6 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Eigenlijk klopt hier iets niet, maar je ziet daar blijkbaar geen graten in. Ik vind het toch onze plicht, hier op Clarify, je erop te wijzen dat je daarmee de license agreement flink geweld aandoet: je kan enkel upgraden indien in je voorgaande keten een full heeft gezeten. Je gaat er blijkbaar vanuit dat dit forum maar door enkelen gelezen wordt...

Edited by Guest
  • 0

Ik begrijp je verhaal, maar ik heb ook een volledige versie 5.0, deze geupgrade naar 5.5, en nu wil ik 7.0 alleen heb ik niet meer van de actie gebruik kunnen maken die FileMaker toen op gang heeft gezet (in een keer door naar 7). En nou dacht ik, als ik nou nog ergens 6.0 upgrade licenties kan kopen ben ik daar van af.

{EDIT} Ik zie net dat ik niet vermeld heb dat ik een volledige 5.0 heb, excuus{EDIT}

• 0
En nou dacht ik, als ik nou nog ergens 6.0 upgrade licenties kan kopen ben ik daar van af.

{EDIT} Ik zie net dat ik niet vermeld heb dat ik een volledige 5.0 heb, excuus{EDIT}

Er zijn een aantal users die overgestapt zijn op Servoy. Daar moeten nogal wat FMPro licenties rondslingeren. Misschien eens rondkijken op een S-forum?