joser Posted May 12, 2005 Share Posted May 12, 2005 Geachten, Ik probeer een reeks records uit te printen, die netjes na elkaar geprint worden ( geen blanco regels) Dit dacht ik te hebben opgelost met het veld van de record groot genoeg te maken, en dan een verschuiving op te plaatsen. Dit werkt allemaal perfect,.........Maar, indien de volgende record groter is dan één bladzijde dan begint ie toch op een nieuwe bladzijde. ik verduidelijk mezelf, 1e record 5 regels 2e record 2 regels 3e record 60 regels 4e record 5 regels dan krijg ik als uitput : blz1 -> record 1 en 2 (3/4 blanco) blz2 -> record 3 (eerste deel) blz3 -> record 3 (laatste deel) en record 4 Waarom sluit record 3 niet aan onder record 2 ( blz 1) er is nog 3/4 van de pagina over. Ziet er iemand hier licht in de duisternis? MVG Joser Quote Link to comment
0 AvD Posted May 12, 2005 Share Posted May 12, 2005 Al gekeken naar de opties die o.m. "Allow part to break accross boundaries" bevatten? Quote Link to comment
0 joser Posted May 12, 2005 Author Share Posted May 12, 2005 Euuh nee, waar vind ik dat ? ('k zit met een nederlandse versie ) mvg Joser Quote Link to comment
0 joser Posted May 12, 2005 Author Share Posted May 12, 2005 Gevonden !!!! Dank u wel Mr. Avd ! MVG Joser Quote Link to comment
Question
joser
Geachten,
Ik probeer een reeks records uit te printen, die netjes na elkaar geprint worden ( geen blanco regels)
Dit dacht ik te hebben opgelost met het veld van de record groot genoeg te maken, en dan een verschuiving op te plaatsen.
Dit werkt allemaal perfect,.........Maar,
indien de volgende record groter is dan één bladzijde dan begint ie toch op een nieuwe bladzijde.
ik verduidelijk mezelf,
1e record 5 regels
2e record 2 regels
3e record 60 regels
4e record 5 regels
dan krijg ik als uitput :
blz1 -> record 1 en 2 (3/4 blanco)
blz2 -> record 3 (eerste deel)
blz3 -> record 3 (laatste deel) en record 4
Waarom sluit record 3 niet aan onder record 2 ( blz 1) er is nog 3/4 van de pagina over.
Ziet er iemand hier licht in de duisternis?
MVG
Joser
3 answers to this question
Recommended Posts