Belplasca Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 Ik geef het toe, ik ben een een beetje dom, maar wie wil mij helpen.Hoe kan ik verwijzen naar een afbeelding in iphoto in een containerveld? Quote
0 Rony Rabijns Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 iPhoto bewaart haar beelden in een speciale folder : Jouw_computer:Users:Gebruikersnaam:Pictures:iPhoto Library:... Laat Filemaker daar naar verwijzen als je kiest voor Import Picture. Quote
0 Rony Rabijns Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 Belplasca, Je liet me via een pm weten : het is mij niet gelukt, de foto wordt dan geopend door vertoning Je vraagt : "Hoe kan ik verwijzen naar een afbeelding in iphoto in een containerveld?" Dat doe je door in je containerveld te klikken met CTRL ingedrukt. In het context-menu dat dan verschijnt kies je Insert Picture en je bladert naar de map waar iPhoto alle beelden stockeert. Die map vind je in je thuismap, pictures, iPhoto Library, ... Dat moet zou toch moeten lukken, niet ? Quote
Question
Belplasca
Ik geef het toe, ik ben een een beetje dom, maar wie wil mij helpen.Hoe kan ik verwijzen naar een afbeelding in iphoto in een containerveld?
2 answers to this question
Recommended Posts