Jump to content
  • 0

Aflsuiten IWP

ober

Question

Posted

Hoi,

Vanuit een 'normale' website heb ik een link naar een aanmeldingspagina in IWP. Dit werkt met een popupvenster, waarin via drie stappen een aanmeldingstraject doorlopen wordt.

Na afloop van dit traject zou ik graag een knopje gebruiken om het venster te sluiten. Echter de scriptstappen 'venster sluiten' en 'toepassing aflsuiten' geven niet het gewenste resultaat. In plaats van het venster te sluiten, kom je terecht op de IWP openingspagina, met daarop de gesharede filemaker databases.

Is hier een oplossing voor?

Mvg,

Huub van den Broek

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Zover ik weet niet. Volgens mij zijn er twee mogelijke suggesties, die niet ideaal zijn.

1) Doe een URL naar een pagina op een site, die iets van een script heeft die het venster sluit.

2) Laat een pagina zien waarop een tekst met het verzoek dat de gebruiker zelf het venster sluit.

Volgens mij blijven in beide gevallen de sessies open staan op de server, totdat de ingestelde tijd bereikt wordt.

Bart

• 0
Posted

Heb intussen iets gevonden.

Je kunt de file iwp_home.html wijzigen.

Onder windows is deze te vinden in:

C:\Program Files\FileMaker\FileMaker Pro 7\Extensions\Web Support\Resources\iwpres

Hier heb ik de volgende drie regels aan toegevoegd:

window.close()

Dit lijkt redelijk te werken en de gebruiker wordt nog uitgelogd ook.

Mvg,

Huub