AvD Posted June 1, 2005 Posted June 1, 2005 Al lang niets meer van gehoord (maart of zoiets). Weet iemand nieuws? Quote
Dr_Flash Posted October 6, 2005 Posted October 6, 2005 Dr_Flash kruipt beschaamd onder steen vandaan.... ehh HOI allemaal, die me nog kennen Pintje? Quote
JeanWM Posted October 6, 2005 Posted October 6, 2005 Pintje? Hi Dr. Yep, en meer dan eentje, want bier is hier niet wat het moet zijn... Nog FM avontuurtjes gehad ? Quote
Rony Rabijns Posted October 6, 2005 Posted October 6, 2005 Nog FM avontuurtjes gehad ? Of FM avonduurtjes Quote
JeanWM Posted October 6, 2005 Posted October 6, 2005 ...net wat ik dacht Rony, een (d) ertussen zetten. Quote
Dr_Flash Posted October 7, 2005 Posted October 7, 2005 Ja, gaat wel prima met mij eigenlijk gewoon een tijdje niet met FM bezig geweest Maar ik klim graag weer ff aan boord van het voortstomende Clarify-schip, alwaar ik constateer dat ook mijn boezemvriendin Sanne de laatste maanden op een laag pitje staat.. Overigens wil ik graag de eerste zijn om AvD te feliciteren met zijn 2000e post Al is hij inmiddels royaal voorbijgefietst door Rony, maar okee Proost allen!! Quote
AvD Posted October 7, 2005 Author Posted October 7, 2005 Al is hij inmiddels royaal voorbijgefietst door Rony, maar okee Proost allen!! Ja, wat wil je? Jong geweld is al niet te stoppen, dus jong talent zeker niet! Quote
Jan_Laan Posted September 3, 2006 Posted September 3, 2006 nee. Als hij weer boven tafel is mag hij mij uitleggen hoe of het zit met ODBC en SQL want daar word ik even niet goed van. DR. waaaaaaar ben je? Quote
Recommended Posts