Rony Rabijns Posted June 3, 2005 Posted June 3, 2005 (edited) We vragen een bijdrage van € 20,-. Met dit budget kunnen we bij het Italiaans restaurant Da Pino ruimschoots ons buikje vullen. Voorinschrijvingen zijn noodzakelijk omdat we moeten kunnen reserveren voor x-aantal personen. Wat moet je doen Ik heb een speciale zichtrekening geopend waarop ik jullie milde bijdrage verwacht. Gelieve daarom voor 15 juni uw inschrijving voor de naverbranding te bevestigen door het storten van : € 20 op rekening KBC 733-0281008-29 IBAN BE26 7330 2810 0829 BIC SWIFT : KREDBEBB Gegevens begunstigde : Rony Rabijns Onderwijslaan 29 3910 Neerpelt (B) Gelieve als betalingsreferentie te vermelden : "Clarify" + je gebruikersnaam Ik stuur U een Clarify-privé bericht met een betalingsbewijsje indien ik de betaling ontvangen heb. ------------------ dit ging vooraf --------------------------------------------- De materiële toestanden zijn zo goed als vastgelegd en de confituursessie wordt zonder twijfel weer een groot succes. Voor de naverbranding moest nog even gecontroleerd worden waar en hoe dat kon. Ik heb me dus opgeofferd voor een korte test en ben, vermomd als een Michelin-band naar een eet-etablissement getrokken, weliswaar pas na goedkeuring van Rony en Stef. Ik was echter vuurrood aangelopen van doffe ellende omdat ik Jean niet had kunnen helpen met zijn waanzinnig printerprobleem, en vooral omdat ik de oudste van de twee labradors niet naar de zeven gemigreerd krijg (aan de jongste durf ik niet eens beginnen). De patron zag dat meteen, vreesde dat het slecht ging aflopen, en omdat hij niet graag met een lijk opgescheept zat in zijn zaak, heeft hij geprobeerd het vuur te blussen met grappa. En dat zijn dus geen grappe**! We trekken dus naar Da Pino voor een nog nader te beslissen formule: een buffet - een menu - een continue stroom van vrij te kiezen gerechten (iets zoals het tweede jaar bij die Antwerpse Griek, hoewel in dat geval meer flessen dan gerechten door de zaak defileerden). Rony gaat nog zorgen voor de voorinschrijvingen en de financiële kant van de zaak. (zie hoger in dit bericht) ------------ ** Heeft iemand mijnen auto ergens gezien? En van wie is die fiets in mijn garage? ------------------ meer info over de sessie zelf ----------------------------- http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=2499 ------------------ Edited June 4, 2005 by Guest
Recommended Posts