dave.vanderveke Posted June 5, 2005 Posted June 5, 2005 kan ik een bestaande access database makkelijk converteren naar filemaker? of begin ik beter opnieuw in filemaker ? Als dit kan hoe moet ik dat dan doen ? Quote
0 edc Posted June 5, 2005 Posted June 5, 2005 Alles opnieuw beginnen in filemaker is de enige optie. Indien je dezelfde tabelstructuur aanmaakt kun je eventueel de data transfereren. Quote
0 pjotter Posted June 6, 2005 Posted June 6, 2005 Er is een tool die dit voor elkaar zou krijgen maar of het ook echt werkt heb ik nooit geprobeerd. Het programma heet FMPro Migrator (versie 3.46 ) en die zou complete Access data omzetten naar een filemaker pro 7.0 bestand. (incl relaties ed?) Er is een demo te downloaden maar ik kan even de link niet vinden naar het bedrijf. Dus even googlen Quote
0 dave.vanderveke Posted June 7, 2005 Author Posted June 7, 2005 ik heb fmpro demo gevonden. Als ik wat tijd heb de komende dage zal ik het eens uittesten en hier zetten of het goed werkt.. toch bedankt Quote
0 pjotter Posted June 7, 2005 Posted June 7, 2005 Laat even weten wat je er van vindt en of het de aanschafprijs waard is? Quote
Question
dave.vanderveke
kan ik een bestaande access database makkelijk converteren naar filemaker? of begin ik beter opnieuw in filemaker ?
Als dit kan hoe moet ik dat dan doen ?
4 answers to this question
Recommended Posts