izci Posted June 6, 2005 Posted June 6, 2005 Hoe verander je de datumweergave van AmerikaanseStyle naar Nederlandse Style in IWP. In Filemaker 7 zie ik gewoon de Nederlandse Style maar wanneer ik het via IWP op het web open, verandert het naar de Ameikaanse Style. Dus eerst maanden daarna dag weergave. 6 juni 2005 wordt juni 6 2005 Quote
0 Peter Wagemans Posted June 26, 2005 Posted June 26, 2005 Je wilt mischien een paar zaken nakijken: - staan je FileMaker Server machine haar OS instellingen correct - staat je gehoste file zo ingesteld dat die de OS instellingen gebruikt Ikzelf draai hier op mijn lan een IWP op een OS X Server, en de datum komt er correct door. Het kan dus. Quote
Question
izci
Hoe verander je de datumweergave van AmerikaanseStyle naar Nederlandse Style in IWP.
In Filemaker 7 zie ik gewoon de Nederlandse Style maar wanneer ik het via IWP op het web open, verandert het naar de Ameikaanse Style.
Dus eerst maanden daarna dag weergave.
6 juni 2005 wordt juni 6 2005
1 answer to this question
Recommended Posts