Jump to content
  • 0

exporteren (csv)van summary records in FM7

danny

Question

Posted

exporteren lukt me reeds, maar exporteren van (sub) summary records van het aantal per artikel lukt me niet. Eigenlijk heb ik enkel de bedoeling om de layout die ik gemaakt heb om te printen ook kan exporteren naar csv voor excel. Exporteren gaat maar in de export vind ik enkel bij het eerste record de subsummary terug als totaal van alle aantallen artikels in de sort. De help file in FM is helemaal onduidelijk, er wordt gesproken over break field...

pls help

Danny

:cry:

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

danny, maak een klein voorbeeldbestandje en upload het. Maakt de zaak wat aanschouwelijker. Je kan er nog een klein Excel filetje bijdoen (moet je even zippen, anders kan je het niet uploaden), waarin je laat zien hoe je uiteindelijk graag ziet staan.

• 0
Posted

Subsummary records exporteren naar DBF format lukt bij mij gewoon onder FM6 en dat weer openen vanuit excel lukt ook wel.

dit kan ik niet met FM9 doen. als ik een sumsummary exporteer naar dbf format en dat ga ik dan openen in excel via invoegen database dan kan ik geen gegevens van de database ophalen.

Ik heb ergens gelezen dat een subsummary niet te exporteren is naar een dbf format. maar ik weet niet of dit echt klopt.

vervolgens ik heb met access de dbf file die ik geexporteerd heb met FM9 geopend in access en hier zag ik inderdaad wat errors.

ik kan de records wel exporteren naar cvs of naar xls maar ik wil dit graag met dbf bestand doen.

waar ligt het probleem aan???