Jump to content
  • 0

*.pdf in containerveld weer openen.

Fileman

Question

Posted

Filemakkers,

Ik wil bij een relatie horend pdf file (crm pakketje dus) die ik in een containerveldje zet weer openen met een klik op een knop. De bijbehorende applicatie (acrobat reader) moet dus de file openen. Hoe doe ik zoiets? Het moet dus wel gaan om de pdf in het huidige record. Er worden er dus meer opgeslagen.

Alvast bedankt.

Fileman

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Is standaard in FM,in containerveld object invoegen (kies een bestand) en klik koppelen aan,als je dan dubbelklikt wordt de pdf geopend met Adobe

• 0
Posted

Het openen van een bestand in een container veld kan alleen als het opgeslagen is als referentie. Dat houdt in dat het bestand nog steeds ergens op schijf staat en dus door het OS kan worden geopend.

Als je het bestand in de container opslaat, weet het OS niet meer waar het staat. Om dan het openen te realiseren dien je de inhoud van de container eerst te exporteren naar een locatie op schijf en die dan te openen.

Kijk hier ook nog voor wederwaardigheden rond exporteren

rmw

• 0
Posted
Het openen van een bestand in een container veld kan alleen als het opgeslagen is als referentie. Dat houdt in dat het bestand nog steeds ergens op schijf staat en dus door het OS kan worden geopend.

Als je het bestand in de container opslaat, weet het OS niet meer waar het staat. Om dan het openen te realiseren dien je de inhoud van de container eerst te exporteren naar een locatie op schijf en die dan te openen.

Kijk hier ook nog voor wederwaardigheden rond exporteren

rmw

Dat begrijp ik. Maar toch bednkt voor je reactie.

Met vriendelijke groet,

Fileman