Ik heb zelf altijd geantwoord: "Kijk maar in de archieven, er is al op geantwoord". Maar dat is dus niet zo. Deze vraagsteller blijft dus met een probleem zitten:
In Filemaker 6 heb ik velden waar ik getallen (met twee decimalen) invoer.
Dit werkt het handigst met het numeriek gedeelte van het toetsenbord.
Echter, wanneer ik "0.5" intoets wordt er 5,00 van gemaakt en dit wil ik natuurlijk niet.
Ik maak gebruik van een QWERTY-toetsenbord en de instellingen in Windows zijn English (United States) Wanneer ik dit op Dutch (Nederlands) zet, werkt het wel, maar kloppen de toetsen als @ ( en ) niet meer. Nu kan ik redelijk goed blind typen, maar toch is dit niet handig.
Is er een manier om dit (elegant) op te lossen?
Ben benieuwd of dit nu eindelijk opgelost geraakt (zonder te gaan "smossen" in de KBD-dll's, want dat is een beetje zoals roken in een nog niet gespoelde benzine-opslagtank).
Question
AvD
Ik heb zelf altijd geantwoord: "Kijk maar in de archieven, er is al op geantwoord". Maar dat is dus niet zo. Deze vraagsteller blijft dus met een probleem zitten:
Ben benieuwd of dit nu eindelijk opgelost geraakt (zonder te gaan "smossen" in de KBD-dll's, want dat is een beetje zoals roken in een nog niet gespoelde benzine-opslagtank).
5 answers to this question
Recommended Posts