Rony Rabijns Posted June 29, 2005 Posted June 29, 2005 Ik wil graag alle Accounts die aangemaakt zijn in een bestand (via Define Accounts & Privileges), in een veld steken. Kan dat ? Is daar een functie/truuk voor ? Quote
0 WJ Posted June 29, 2005 Posted June 29, 2005 Ik vrees het niet dat er een realtime oplossing voor is. Misschien een idee in het start up script de accountname laten wegschrijven in een veld ? Zodra iedereen 1 keer heeft ingelogd heb je alle namen. Gr. WJ Quote
0 rmw Posted June 29, 2005 Posted June 29, 2005 Wordt volgens mij niet in voorzien. Net zo min als het opgeven van de privilegeset door middel van een berekening in de script stap 'create account' Ik werk ook altijd andersom. Een tabel met alle mogelijke accounts en als er wordt ingelogd daar de instellingen vandaan halen. rmw Quote
Question
Rony Rabijns
Ik wil graag alle Accounts die aangemaakt zijn in een bestand (via Define Accounts & Privileges), in een veld steken.
Kan dat ? Is daar een functie/truuk voor ?
2 answers to this question
Recommended Posts