Stamp Posted June 30, 2005 Posted June 30, 2005 Een vraagje voor het juiste script voor het volgende probleem. Ik wil op een (print)overzicht niet teveel velden laten zien en gebruik een berekening om bijvoorbeeld de naam van de persoon in enen te laten zien. bijv. J.v.d. Velden. Dat gaat goed. Nu wil ik een veld maken waarin een straatnaam verschijnt in plaats van een Postbus. Deze berekening maakte ik met uitkomst "tekst" voor het veld: Address.OfficePrint = If ( Address.Office ="Postbus"; Address.Shipping; Address.Office) Achter Postbus staat in 'Address.Office' natuurlijk een nummer en dat zal wel de clou wezen dat niet de gewenste informatie verschijnt in het veld 'Address.OfficePrint' Wie kan mij hiermee helpen? Alvast bedankt! Stamp Quote
0 Sanne Posted June 30, 2005 Posted June 30, 2005 Probeer eens: If ( patterncount(Address.Office ; "Postbus") > 0; Address.Shipping; Address.Office) Quote
0 Stamp Posted June 30, 2005 Author Posted June 30, 2005 Dank je wel Sanne. Het werkt prima. Vriendelijke groet van Stamp Quote
Question
Stamp
Een vraagje voor het juiste script voor het volgende probleem.
Ik wil op een (print)overzicht niet teveel velden laten zien en gebruik een berekening om bijvoorbeeld de naam van de persoon in enen te laten zien.
bijv. J.v.d. Velden. Dat gaat goed.
Nu wil ik een veld maken waarin een straatnaam verschijnt in plaats van een Postbus. Deze berekening maakte ik met uitkomst "tekst"
voor het veld:
Address.OfficePrint =
If ( Address.Office ="Postbus"; Address.Shipping; Address.Office)
Achter Postbus staat in 'Address.Office' natuurlijk een nummer en dat zal wel de clou wezen dat niet de gewenste informatie verschijnt in het veld
'Address.OfficePrint'
Wie kan mij hiermee helpen?
Alvast bedankt!
Stamp
2 answers to this question
Recommended Posts