Ik heb een portaal met items, waarvan ik er zoveel tegelijk kan selecteren als ik wil. Deze krijgen dan elk een checkboxwaarde van 1 ipv 0
Als er ook maar één van die items is geselecteerd, had ik graag op knoppen in een portaal ernaast een "+" zien verschijnen, zodat duidelijk is dat die items met een druk op die knop aan die categorieën kunnen toegewezen worden.
Dit kan gerealiseerd worden met een
If (Max(selfjoinCheckbox)=1; "+" ; "")
Om toekomstige snelheidsredenen zou ik liever niet die Max( ) calculatie gebruiken. Enige lumineuze ideeën hiervoor?
[niet "belangrijk" of dringend; just wondering ]
Ik zou een array kunnen gebruiken misschien met allemaal on/off bits, en als de numerieke waarde daarvan die niet 0 is, dan staat er minstens één aangevinkt hé Maar ik heb nog niet onderzocht hoe ingewikkeld dat zou zijn in FM.
Question
Gido_
Ik heb een portaal met items, waarvan ik er zoveel tegelijk kan selecteren als ik wil. Deze krijgen dan elk een checkboxwaarde van 1 ipv 0
Als er ook maar één van die items is geselecteerd, had ik graag op knoppen in een portaal ernaast een "+" zien verschijnen, zodat duidelijk is dat die items met een druk op die knop aan die categorieën kunnen toegewezen worden.
Dit kan gerealiseerd worden met een
If (Max(selfjoinCheckbox)=1; "+" ; "")
Om toekomstige snelheidsredenen zou ik liever niet die Max( ) calculatie gebruiken. Enige lumineuze ideeën hiervoor?
[niet "belangrijk" of dringend; just wondering
]
Ik zou een array kunnen gebruiken misschien met allemaal on/off bits, en als de numerieke waarde daarvan die niet 0 is, dan staat er minstens één aangevinkt hé
Maar ik heb nog niet onderzocht hoe ingewikkeld dat zou zijn in FM.
Edited by Guest5 answers to this question
Recommended Posts