Ik zou "heeeeel graag" hebben dat bij het inplakken van een tekst een dubbele return wordt vervangen door een dubbele return die een kleinere spatie geeft, kwestie van bij grote teksten niet half de pagina te verkwisten.
Ik wil de dubbele return op zich wel zo laten, maar enkel de spatie kleiner hebben.
Als je manueel een spatie een kleinere font size geeft, lukt dit mooi.
dan blijkt dat technisch wel gebeurd te zijn, maar niet visueel zo getoond...
-
Wanneer dit voor niet-tijdelijke toepassingen wordt gebruikt, loopt de filegrootte misschien ook wel relatief op? Ik heb geen idee hoeveel bytes er intern aan verspeeld worden elke keer
Question
Gido_
Ik zou "heeeeel graag" hebben dat bij het inplakken van een tekst een dubbele return wordt vervangen door een dubbele return die een kleinere spatie geeft, kwestie van bij grote teksten niet half de pagina te verkwisten.
Ik wil de dubbele return op zich wel zo laten, maar enkel de spatie kleiner hebben.
Als je manueel een spatie een kleinere font size geeft, lukt dit mooi.
Definieer ik bv. echter een auto-enter als
Substitute ( tekst ; "¶¶" ; "¶" & TextSize ( "¶"; 6 ))
of
Substitute ( tekst ; "¶¶" ; "¶" & TextSize ( " "; 6 ) & "¶")
dan blijkt dat technisch wel gebeurd te zijn, maar niet visueel zo getoond...
-
Wanneer dit voor niet-tijdelijke toepassingen wordt gebruikt, loopt de filegrootte misschien ook wel relatief op? Ik heb geen idee hoeveel bytes er intern aan verspeeld worden elke keer
Edited by Guest16 answers to this question
Recommended Posts