Peter Wagemans Posted July 9, 2005 Posted July 9, 2005 (edited) Lees zelf maar op: http://en.wikipedia.org/wiki/FileMaker Het clarify forum staat onderaan vermeld, samen met een handvol andere sites... Edited July 11, 2005 by Guest Quote
Gido_ Posted July 9, 2005 Posted July 9, 2005 Het is zelfs het enige dat er twee keer in vermeld staat Quote
Rony Rabijns Posted July 9, 2005 Posted July 9, 2005 2 keer ? Zelfs 3 keer. Ook de tips van AvD staan er tussen. Quote
Sanne Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Lees zelf maar op:http://en.wikipedia.org/wiki/FileMaker Het clarify forum staat onderaan vermeld, samen met een handvol andere sites... Ik weet vrij zeker dat ik voor een van die vermeldingen schuldig ben Quote
Administrator Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Ik hoop dat je niet bedoelt wat ik denk wat je bedoelt, Gido. Quote
Peter Wagemans Posted July 28, 2005 Author Posted July 28, 2005 Hoezo Sanne, kan je wat meer uitleg geven? Je maakt mij wel nieuwsgierig hoor! Quote
Sanne Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Hoezo Sanne, kan je wat meer uitleg geven? Die Wikipedia, dat is toch een vrij medium? Die links, die kun je dus zelf - als gewone bezoeker - aanpassen. De entry over FileMaker heb ik enige maanden geleden al eens gelezen, en toen vond ik dat Clarify.net wel mooi in dat rijtje met links zou staan. Dus toen heb ik [Clarify.net] aan de links toegevoegd Wie [Clarify.net] voor de 2e keer heeft toegevoegd, dat weet ik niet. Net zo min als ik ook maar enig idee heb waar Gido het hierboven over heeft. Dat is waarschijnlijk iets wat vooral in Gido's hoofdje leeft. Best het daar maar te laten. Quote
Gido_ Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Jongens, wat zijn we hier toch waanzinnig preuts voor heel onschuldige humor (die altijd persoonlijk worden opgevat blijkbaar)... Iets van een voorgeschiedenis waar ik niets van afweet of zo? Quote
Gido_ Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Jongens, wat zijn we hier toch waanzinnig preuts voor heel onschuldige humor (die altijd persoonlijk worden opgevat blijkbaar)... Iets van een voorgeschiedenis waar ik niets van afweet of zo? Je gaat echt geen mens vinden die daar iets van denkt, behalve hier... Quote
Gido_ Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Dat was dus als aanvulling bedoeld. Dat is al het tweede forum vandaag waar ik niet kan editen alhoewel ik ingelogd ben... Quote
Gido_ Posted July 28, 2005 Posted July 28, 2005 Mijn humor is (zoals bij de meesten) is een "goddelijke inspiratie" van het moment. Die spreuk was gewoon iets dat onmiddellijk in mij opkwam zonder de minste bijbedoelingen. Je beseft pas daarna dat er een bijbedoeling in gezocht kan worden en dat maakt net de extra humor. Maar het lijkt er sterk op dat jullie het graag gaan zoeken, ipv ik hoor... Quote
Recommended Posts