Jump to content

clarify.net staat op een ereplaats...

Recommended Posts

• 3 weeks later...
Posted
Hoezo Sanne, kan je wat meer uitleg geven?

Die Wikipedia, dat is toch een vrij medium? Die links, die kun je dus zelf - als gewone bezoeker - aanpassen. De entry over FileMaker heb ik enige maanden geleden al eens gelezen, en toen vond ik dat Clarify.net wel mooi in dat rijtje met links zou staan.

Dus toen heb ik [Clarify.net] aan de links toegevoegd :lol:

Wie [Clarify.net] voor de 2e keer heeft toegevoegd, dat weet ik niet.

Net zo min als ik ook maar enig idee heb waar Gido het hierboven over heeft. Dat is waarschijnlijk iets wat vooral in Gido's hoofdje leeft. Best het daar maar te laten.

Posted

Jongens, wat zijn we hier toch waanzinnig preuts voor heel onschuldige humor (die altijd persoonlijk worden opgevat blijkbaar)... :roll: Iets van een voorgeschiedenis waar ik niets van afweet of zo?

Posted
Jongens, wat zijn we hier toch waanzinnig preuts voor heel onschuldige humor (die altijd persoonlijk worden opgevat blijkbaar)... :roll: Iets van een voorgeschiedenis waar ik niets van afweet of zo?

Je gaat echt geen mens vinden die daar iets van denkt, behalve hier...

Posted

Mijn humor is (zoals bij de meesten) is een "goddelijke inspiratie" van het moment. :lol: Die spreuk was gewoon iets dat onmiddellijk in mij opkwam zonder de minste bijbedoelingen. Je beseft pas daarna dat er een bijbedoeling in gezocht kan worden en dat maakt net de extra humor. Maar het lijkt er sterk op dat jullie het graag gaan zoeken, ipv ik hoor...