Blieper Posted July 12, 2005 Posted July 12, 2005 Hoi, Ik wil graag een mailing de deur uit doen in Full Colour met op elke kaart een ander adres. Ik kan precies 2 kaarten op 1 A4 zetten. Het bestand dat ik wil koppelen is een pdf bestand met daarbovenop de adressering. Wie o wie kan mij helpen. Mag eventueel een opzetje sturen in FMP7 (Mac) Wat op de kaart moet komen te staan is een liggend A5 met Naam, Adres en PC + Woonplaats Bvd, Henri Quote
0 Rony Rabijns Posted July 12, 2005 Posted July 12, 2005 Henri, Maak een FM7-bestand, 1 tabel, je 4 velden. Pas de layout aan, precies een halve A4 groot, en zet daar de adresvelden op. Tabel vullen met data, print .... en klaar. Quote
Question
Blieper
Hoi,
Ik wil graag een mailing de deur uit doen in Full Colour met op elke kaart een ander adres.
Ik kan precies 2 kaarten op 1 A4 zetten. Het bestand dat ik wil koppelen is een pdf bestand met daarbovenop de adressering.
Wie o wie kan mij helpen.
Mag eventueel een opzetje sturen in FMP7 (Mac)
Wat op de kaart moet komen te staan is een liggend A5 met Naam, Adres en PC + Woonplaats
Bvd, Henri
1 answer to this question
Recommended Posts